اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران خبر داد:

مقام‌آفرینی هنرمندان نفت گچساران در جشنواره تئاتر مقاومت

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از مقام‌آفرینی هنرمندان این شرکت در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت در پارس جنوبی خبر داد.

مقام‌آفرینی هنرمندان نفت گچساران در جشنواره تئاتر مقاومت
ابوالحسن غلامی پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: نمایشنامه "خرگوش سفید با چشمان قرمز" کاری از هنرمندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت در پارس جنوبی به اجرا در آمد.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت که با شرکت چهار استان در منطقه پارس جنوبی برگزار شد، هفت گروه نمایشی حضور داشتند. 
غلامی افزود: خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد استان‌های شرکت کننده در این جشنواره بودند.
وی بیان داشت: در این جشنواره و با اجرا درآمدن هفت کار نمایشی، کار "خرگوش سفید با چشمان قرمز" تنها کار نمایشی بود که مدیرعامل شرکت پارس جنوبی و جمعی از مدیران این شرکت به تماشای آن نشستند.
غلامی ادامه داد: این نمایش با اجرای موفق هنرمندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شد و تماشاگران نیز از اجرای موفق این نمایش ابراز خرسندی داشتند. 
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این نمایش یک اثر نمایشی با موضوع دفاع مقدس است که به‌عنوان اثر منتخب کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت به اجرا درآمد.
غلامی ابراز داشت: این نمایش تاکنون از سوی چندین کشور خارجی برای اجرا دعوتنامه دریافت کرده و فیلم نمایش نیز به‌مدت 15 روز در انجمن تهیه‌کنندگان تئاتر انگلستان به نمایش درآمد.
وی کسب مقام‌های برتر استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی را از عمده دلایل انتخاب این نمایش برای اجرا در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت عنوان کرد.
این مسئول افزود: کسب لوح تقدیر نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن، طراحی لباس و طراحی صحنه نمایش "خرگوش سفید با چشمان قرمز" در جشنواره تئاتر ملی مقاومت در سال 90 از جمله مقام‌های کسب‌ شده اخیر این نمایش است.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به مقام‌های کسب‌ شده توسط عوامل این تئاتر در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت متذکر شد: کسب مقام دوم کارگردانی توسط امیر نوروزی، دوم نویسندگی توسط رضا گشتاسب، مقام نخست طراحی صحنه  توسط مهرداد علیپور و مسعود کشاورز و کسب مقام نخست طراحی بروشور توسط علی شفیعی از جمله مقام‌های کسب شده در این جشنواره بود.
غلامی مقام نخست بازیگری زن توسط بتول راستگویان، سوم بازیگری مرد توسط امیر نوروزی و مسعود کشاورز را از دیگر مقام‌های کسب شده توسط این گروه نمایشی در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت پارس جنوبی عنوان کرد. 
این مقام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: نمایشنامه "خرگوش سفید با چشمان قرمز" به ‌عنوان کار برگزیده جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت پارس جنوبی انتخاب شد. 
وی اذعان داشت: شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز گچساران در کنار تولید صیانتی نفت و فعالیت‌های صنعتی و فنی خود، با فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوع، نقش مؤثری را در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری گچساران و کهگیلویه و بویراحمد داشته است.
به گزارش فارس جشنواره منطقه‌ای تئاتر مقاومت به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول