اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق دهگلان خبرداد:

افزایش سه برابری بودجه شهرستان دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق دهگلان از افزایش سه برابری بودجه این شهرستان در سال‌جاری نسبت به سنوات گذشته خبر داد.

افزایش سه برابری بودجه شهرستان دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی مفاخری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دهگلان، اظهارداشت: خوشبختانه در طول چند سال اخیر خدمات و کارهای بسیار زیادی در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان صورت گرفته است.
وی از افزایش سه برابری بودجه این شهرستان به عنوان اقدامی ارزشمند نام برد و افزود: استقرار شورای تامین در این شهرستان، راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مرکز توانبخشی بهزیستی نمونه‌ای از خدمات ارائه شده در طول سه سال خدمتم در دهگلان است.
فرماندار سابق دهگلان اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جدید و احداث استخرهای شنا در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان از دیگر کارهای انجام شده در طول سه سال اخیر است.
مفاخری به بهرمندی 70 درصد از روستائیان این شهرستان از جاده مناسب و آسفالته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 80 درصد از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهرمند هستند.
وی بهرمندی 207 خانوار از نعمت مسکن در قالب طرح مسکن مهر در این شهرستان را از دیگر خدمات ارائه شده در طول سه سال جاری در این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح ولایت بر محرومین شهری، ساخت ساختمان جدید فرمانداری، ساخت کتابخانه مرکزی و استقرار ایستگاه هواشناسی را از دیگر خدمات ارائه شده در طول سه سال گذشته در دهگلان عنوان کرد.
فرماندار اسبق دهگلان حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین رویداد سال جاری خواند و افزود: حضور در این انتخابات وظیفه ای همگانی است.
مفاخری در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی مقدمات برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان فراهم شده و تاکنون 329 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 76 نفر از این تعداد با مدارک لیسانس و فوق‌لیسانس پذیرش شده‌اند.
فرماندار جدید دهگلان نیز در این مراسم حفظ دستاوردهای انقلاب و خدمت به مردم در چارچوب قانون اساسی را مهم‌ترین رسالت مسئولان دانست و گفت: در این میان استراتژیک‌هایی مانند ارتباط با روحانیت و دعوت مردم به همکاری نقش مهمی دارد.
محمد رضایی افزود: مردم دهگلان مردمی انقلابی از جنس تلاش و اعتقاد به اسلام ناب محمدی(ص) هستند و تقدیم 168 شهید و 200 ایثارگر در دوران دفاع مقدس گواهی بر این ادعاست.
وی در ادامه با اشاره به استعدادهای این شهرستان در بخش‌های مختلف صنعت و معدن و کشاورزی و وجود دشت‌های بکر و مستعد، گفت: زمینه‌های رشد و توسعه و عمران این شهرستان با وجود این ظرفیت‌ها فراهم است و باید با همت و تلاش مضاعف به این سمت حرکت کرد.
در پایان از خدمات علی مفاخری فرماندار سابق دهگلان قدردانی و محمد رضایی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
همچنین در این مراسم از زحمات نادر بابایی بخشدار سابق بخش مرکزی دهگلان قدردانی و صلاح جعفری به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول