اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

افزایش بودجه عمومی عمرانی ارومیه

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال بودجه عمومی عمرانی ارومیه افزایش چشمگیری دارد.

افزایش بودجه عمومی عمرانی ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده یک‌شنبه شب در آیین افتتاح 226 پروژه عمران شهری که به صورت نمادین در محل طرح ولایت واقع در خیابان ولایت ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بودجه شهر ارومیه و شهرستان ارومیه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است به طوری ‌که در سال جاری شاهد رشد و شکوفایی بیشتر از نظر عمرانی در این شهر خواهیم شد.
وی سهم ارومیه از بودجه عمومی عمرانی استان را در سال گذشته 19 درصد عنوان کرد و افزود: این میزان در سال جاری به 28 درصد رسیده است.
این مسئول با اشاره به تفاوت‌های بودجه سال گذشته و امسال از نظر ریالی، تصریح کرد: بودجه عمومی عمرانی ارومیه امسال نسبت به سال گذشته 20 میلیارد تومان افزایش یافته است.
جلال‌زاده با بیان اینکه بخشی از این اعتبار در حوزه شهری در ارومیه هزینه می‌‌شود، خاطرنشان کرد: با افزایش اعتبار عمومی عمرانی شهر ارومیه امید می‌رود شاهد تغییر در چهره این شهر باشیم.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح پروژه‌های فاخری است، گفت: در آذربایجان غربی در هفته دولت 90 میلیارد تومان در حوزه شهری و در بخش‌های مختلف در 38 شهر استان آذربایجان غربی هزینه شده است.
استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری ارومیه در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان ارومیه‌ای، گفت: از خانواده شهرداری ارومیه برای خدمت‌رسانی به مردم این شهر تقدیر می‌کنم.
جلال‌زاده با اشاره به رشادت و جوانمردی شهدای هفته دولت، اظهار داشت: نام و یاد شهید باکری شهردار ارومیه را گرامی می‌داریم و امید داریم ما خادمان بتوانیم ادامه دهنده مسیر او باشیم.
خاطرنشان می‌شود ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی، از نظر شاخص‌های توسعه‌ای از شهرهای کم‌برخودار استان است به طوری‌که این شهر از نظر راه روستایی رتبه شانزدهم استان را به خود اختصاص داده و بر این اساس در بودجه‌بندی سال جاری اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان افزایش یافته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول