اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار آهنگ سلامتی؛

کودکان کامیارانی مسابقه طناب‌کشی برگزار کردند

خبرگزاری فارس: اعضا کودک و نوجوان پسر مرکز کامیاران به منظور حفظ سلامتی و ایجاد روحیه شاد و سالم با شعار آهنگ سلامتی، در مسابقه طناب‌کشی شرکت کردند و گروه‌های برتر مورد تشویق قرار گرفتند.

کودکان کامیارانی مسابقه طناب‌کشی برگزار کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مربی مسئول کانون کودکان کامیاران صبح امروز در حاشیه برگزاری این مسابقه، هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را ایجاد روحیه نشاط و تقویت جسم وروان کودکان عنوان کرد.
طاهره اصفهانی برگزاری مسابقه کتاب‌سازی را از برنامه‌های دیگر مرکز کانون کامیاران خواند و گفت: اعضا کودک دختر کامیاران در یک مسابقه کتاب‌سازی با نوشتن داستان‌ها و متن‌های ادبی و شعرهای خود در این مسابقه شرکت کردند و حاصل این مسابقه 15 کتاب کوچک بود که با همت و تلاش کودکان دختر کامیاران انجام گرفت.
وی هدف از این مسابقه را آشنایی هر چه بیشتر اعضا با ساخت کتاب، تصویرگری و نوشتن داستان و متن‌های ادبی عنوان کرد.
مربی مسئول مرکز کامیاران در ادامه درباره سایر فعالیت‌های کانون کودکان کامیان، گفت: 17 نفر از اعضا کودک و نوجوان دختر کامیاران در یک اردوی یک روزه، از بانک کشاورزی دیدن کردند و با فعالیت‌ها و کارهای این بانک و کارمندان آن آشنا شدند.
به گفته اصفهانی اعضا با شعارهایی درباره بانک کشاورزی و بانکداری بر روی تاج‌های دست ساخت خود و بادکنک‌های رنگی با استقبال کارکنان همراه شدند و طی یک برنامه متن‌های ادبی خود را که زیر نظر مربی فرهنگی مرکز به صورت کتاب درآورده بودند به همراه یک دسته گندم به نماد رزق و روزی حلال و کشاورزی پر رونق، به این بانک اهدا کردند. 
وی افزود: بانک کشاورزی به هر کدام از اعضا یک بسته آموزشی از قبیل کتاب داستان، کتابچه بانکداری و هدیه دادند و درباره بانک و بانکداری و سپرده‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، سپرده‌های قرض‌الحسنه و ...سخنرانی کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول