اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره ملی کاهش قیمت تمام شده؛

شرکت گلخانه‌های مدرن خراسان جنوبی برتر شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر شرکت مشاور و مجری گلخانه‌های مدرن استان در نخستین جشنواره ملی کاهش قیمت تمام شده خبر داد.

شرکت گلخانه‌های مدرن خراسان جنوبی برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی کاهش قیمت تمام شده با هدف فرهنگ‌سازی و ترغیب واحدهای تولیدی و خدماتی و با محوریت تبیین اهمیت و جایگاه موضوع نهضت کاهش قیمت تمام شده در فضای اقتصاد، تولید و تجارت کشور و همچنین معرفی ابزارها و تکنیک‌های کاربردی برای متولیان بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره که در 21 شهریورماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد، شرکت آبان شرق پارسیان (مشاور و مجری گلخانه‌های مدرن و سیستم‌های آبیاری تحت فشار و تامین نهاده‌های کشاورزی)  به مدیر عاملی محمد رضا منصف از شهرستان بیرجند توانست لوح سپاس و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: این شرکت طرحی را به منظور ارائه در بخش تجربیات موفق کاهش قیمت محصول در گروه کالایی کشاورزی تهیه و به کمیته داوری سازمان پژوهش‌های وزارت بازرگانی ارسال کرد.
هادربادی ادامه داد: مدیرعامل این شرکت در این طرح در تمامی بخش‌ها که شامل کاهش هزینه (کاهش مصرف سوخت، برق و آب) کاهش ضایعات و افزایش بهره‌وری بود تجربیات خود را که در مورد گلخانه به عمل گذاشته شده بود به صورت دقیق و مستند در اختیار کمیته داوری قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح مورد توجه خاص کمیته داوری قرار گرفت به طوری که مدیرعامل این شرکت به عنوان یکی از سخنرانان معرفی کننده تجربیات موفق نیز انتخاب شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: در گروه کالایی کشاورزی فقط دو شرکت انتخاب شدند که در بخش تولیدات گیاهی شرکت مذکور توانست در کل کشور طرح قابل قبول با قابلیت اثبات ارائه و موفق به اخذ لوح سپاس و همچنین تندیس جشنواره شود.
هادربادی همچنین گفت: زن صنعتگر نمونه بخش کشاورزی خراسان جنوبی نیز در نخستین کنگره ملی بزرگان صادرات و تجارت کشور حائز رتبه برتر شد.
وی افزود: زهره حبیبی‌مود زن صنعتگر نمونه بخش کشاورزی استان از شهر مود شهرستان سربیشه توانست در بحث تولید انواع کنسرو غیر گوشتی در نخستین کنگره ملی بزرگان صادرات و تجارت کشور که در آن مدیران و نمایندگان سازمان‌های مختلف فعال در عرصه صادرات و تجارت از سراسر ایران حضور داشتند لوح و تندیس کنگره را به خود اختصاص دهد.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: حبیبی‌مود با راه‌اندازی کارخانه کنسرو غیر گوشتی با برند مرتوند مود توانسته است با پشتکار و علاقه‌ای که دارد با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریالی و جذب تسهیلات بانکی به مبلغ 4 میلیارد و 250 میلیون ریال با همکاری بانک تجارت استان زمینه اشتغال 40 نفر در هر شیفت کاری را فراهم آورد.
وی خاطرنشان کرد: فرآورده‌های تولیدی این کارخانه شامل کنسرو قارچ، نخود سبز، ذرت، سبزی، ترشی، انواع صیفی‌جات و کمپوت گلابی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول