اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

هنرمندان بسیجی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: این سازمان از هنرمندان بسیجی و آثار و تولیدات فرهنگی و هنری فاخر آنان حمایت می‌کند.

هنرمندان بسیجی حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل‌ به نقل از بسیج هنرمندان استان اردبیل، عظیم دشتی در همایش هنرمندان بسیجی پارس‌آباد اظهار کرد: فعالان عرصه فرهنگ و هنر، به ویژه بسیجیان هنرمند نقش بسزایی در اشاعه و ترویج اندیشه‌ها و تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت و نیز آموزه‌های امام راحل دارند.
وی به حضور ملموس و اثربخش بسیجیان در صحنه‌های مختلف نظام اشاره و بیان کرد: از ظرفیت‌های بسیج و بسیجی باید به بهترین وجه در پاسداشت ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.
این مسئول به نقش بسیج در اقتدار و عزت میهن اسلامی‌مان اشاره کرد و گفت: روز به روز دامنه فعالیت و ماموریت‌های بسیج در حوزه‌های گوناگون گسترده‌تر می‌شود.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: در سال‌های اخیر به واسطه حمایت خوب مادی و معنوی سازمان از بسیجیان هنرمند، آثار و تولیدات این قشر از نظر کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی برگزاری جشنواره‌های استانی و کشوری و سازماندهی و ساماندهی هنرمندان متعهد و متخصص را از برنامه‌ها و سیاست‌‌های اولویت‌دار این سازمان دانست.
این مسئول خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی در قالب هنرهای نمایشی و تئاتر و با متون نمایشی و قطعه‌های ادبی بر گرفته از تفکر بسیجی می‌توانند بیش از پیش در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی سهیم و تاثیرگذار شوند.
دشتی‌ تشکیل و راه‌اندازی مجتمع‌های هنری و ادبی در مرکز استان و گروه‌های هنری و ادبی در شهرستان‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان عنوان کرد.
به گفته رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل این سازمان از آرا، دیدگاه‌ها و نظرهای هنرمندان و نخبگان بسیجی و متعهد، برای نیل و پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود استقبال می‌کند.
در این همایش با اهدای هدایایی از 15 نفر از هنرمندان بسیجی فعال این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول