اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل:

علم توام با عمل هسته اصیل آموزش‌های دانشگاه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل گفت: اشاعه علم توام با عمل و ترویج دانش همزمان با دین از اهداف مهم دانشگاه‌های استان و هسته اصلی آموزش‌‌های ماست.

علم توام با عمل هسته اصیل آموزش‌های دانشگاه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین گسیلی، صبح امروز در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل اظهار کرد: علمی که در خدمت دین نباشد فسادآور است و از همین رو به دانشجویان توصیه می‌کنیم دین را هرگز از دین جدا نپندارند.
وی افزود: دانشجویان پزشکی وقتی که در این روز امضای فارغ‌التحصیلی خود را می‌زنند و لباس سفید و مقدس پزشکی را بر تن می‌کنند، باید به فکر بیماران و تالم‌بخش درد و رنج آنان باشند.
این مسئول خطاب به فارغ‌التحصیلان پزشکی خاطر‌نشان کرد: فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان، صرفاً فارغ‌التحصیل شدن از علم و دانش نیست؛ بلکه عبور از مرحله‌ای به مرحله بالاتر و طی مدارج عالی‌تر است.
در ادامه این مراسم یکی از اساتید و عضو هیئت علمی پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل نیز ضمن تبریک به خانواده‌های فارغ‌التحصیلان، بیان کرد: این فارغ‌التحصیلان در مسیری گام نهاده‌اند که همواره در خدمت مردم و جامعه باشند.
یوسف معماری خطاب به فارغ‌التحصیلان تصریح کرد: شما امروز جانشین ابن سینا‌ها و ذکریا‌ها شده‌اید و باید همانند آنان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید.
این استاد دانشگاه عنوان کرد: خدمت به مردم و جامعه از مهم‌ترین وظایف این فارغ‌التحصیلان است و امیدوارم روزی فرا برسد که این عزیزان با پشت سر گذاشتن مراحل بالاتر، هم برای جامعه و هم برای خانواده‌های خود فردی مفید باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جشن فارغ‌التحصیلی 25 نفر از دانشجویان پزشکی ورودی 1383با حضور اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آنان، در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی برگزار شد. 
در پایان این جشن هر یک از فارغ‌‌التحصیلان با دریافت لوح سپاس به همراه یوسف معماری مراسم سوگند‌نامه را قرائت کرده و ورود خود به جامعه پزشکی را جشن گرفتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول