اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان؛

مسابقات کشوری شطرنج پیوند اعضا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان کردستان اعلام کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی کشور پیوند اعضا در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کردستان برگزار می‌شود.

مسابقات کشوری شطرنج پیوند اعضا برگزار می‌شود
علی خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی کشور پیوند اعضا ابتدا در بخش نخست بانوان با شرکت 110 ورزشکار از 28 استان کشور در 23 مهرماه جاری و در بخش آقایان نیز با شرکت 121 ورزشکار از 30 استان کشور 26 ماه جاری برگزار می‌شود.
خادم در ادامه بیان داشت: این مسابقات با همکاری فدراسیون و هیئت شطرنج، تربیت بدنی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کردستان در خانه شطرنج مجموعه ورزشی استقلال سنندج برگزار می‌شود.
رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان به یکی از بهترین برنامه‌های هیئت اشاره کرد و افزود: اعزام رئیس و نایب رئیس هیئت به مجمع عمومی فدراسیون و ارائه پیشنهادات در مجلس و به تصویب رسیدن شش برنامه از هشت برنامه پیشنهادی یکی از موفقیت‌های هیئت کرستان به شمار می‌رود.
به گفته وی، کسب میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی کشور پیوند اعضا یکی از شش برنامه تصویب شده توسط فدراسیون است.
خادم خاطرنشان کرد: هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان کردستان با 168 نفر ورزشکار به صورت سازماندهی شده در چهار مقطع پیوند اعضا، تالاسمی، هموفیلی و دیابتی فعالیت دارد.
رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کردستان از ورزش به عنوان بهترین دارو برای درمان بیماران خاص نام برد و از خانواده‌های بیماران خواستار معرفی بیماران خود  به هیئت‌ برای ساماندهی آنان در قالب رشته‌های مختلف ورزشی این هیئت شد.
به گفته وی، علاوه بر اینکه تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران بیماران خاص قرار می‌گیرد، بخشی از داروی آنان نیز با همکاری بیمارستان‌ها و هلال‌ احمر به صورت رایگان تامین می‌شود.
خادم در پایان به برگزاری سه دوره کلاس آموزشی دارت، تنیس روی‌میز و آمادگی جسمانی در این هیئت اشاره کرد و افزود: کلاس‌ آمادگی جسمانی برای اولین بار در تاریخ هشت ساله هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان توسط آرزو ادب‌آموز و نوجوان یزدانی در دفتر هیئت سنندج برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول