اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال گلستان خبر داد:

قهرمانی تیم والیبال جوانان گلستان در مسابقات کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان گلستان گفت: جوانان والیبالیست گلستانی قهرمان مسابقات منطقه یک کشور شدند.

قهرمانی تیم والیبال جوانان گلستان در مسابقات کشور
علیرضا نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور منطقه یک با حضور شش تیم از استان‌های گلستان، توابع تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، سمنان و قم در گرگان برگزار شده بود که تیم گلستان با کسب پنج پیروزی متوالی از قهرمان این مسابقات شد.
وی تصریح کرد: تیم والیبال جوانان گلستان با این نتیجه به عنوان قهرمان منطقه یک کشور به دور نهایی راه پیدا کرده است.
سرپرست هیئت والیبال استان گلستان گفت: پیش از این مسابقات تیم والیبال نوجوانان گلستان در این منطقه که مسابقات آن در شهر بابلسر برگزار شد به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بود.
نورانی افزود: تیم جوانان گلستان که براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده طی شش ماه گذشته از سوی کمیته فنی هیئت والیبال استان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کرده بود با به جا گذاستن بازی‌های درخشان و مهیج توانست بر تمام رقیبان پرقدرت از جمله توابع تهران، سمنان و قم پیروز شود و به عنوان تیم اول به دور نهایی راه پیدا کند.
وی اضافه کرد: تیم جوانان گلستان بر تیم والیبال جوانان توابع تهران تیم دوم این مسابقات هم در یک بازی دیدنی با نتیجه سه بر دو شکست دادند.
سرپرست هیئت والیبال استان گلستان گفت: شاهین شهروز، جواد حکمتی، آرمین نظری، سلیم عربی، مجید کیایی و رضا محبی از بازیکنان تیم گلستانی در این مسابقات بودند که به سر مربیگری یحیی‌قلی یزدان‌ثنا مربی بین‌المللی گلستانی، کمک مربی قیوم بزمجو و سرپرستی حجت ایرجی به این موفقیت دست پیدا کردند.
نورانی با اشاره به اعزام تیم نوجوانان والیبال گلستان به مسابقات کشور گفت: تیم نوجوانان والیبال گلستان که در تیرماه گذشته به قهرمانی منطقه یک کشور در شهر بابلسر دست پیدا کرده بود امروز برای حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی کشور به شهر اصفهان اعزام شد.
سرپرست هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم نوجوانان در گروه سخت با تیم‌های اصفهان، آذربایجان‌غربی، لرستان هم گروه شده است که مسابقات آنها از روز دوشنبه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول