اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج تاکید کرد:

ترویج فرهنگ نماز بین نسل جوان

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: یکی لز موضوعاتی که مسئولان همواره باید مد نظر داشته باشند ترویج فرهنگ نماز در بین نسل جوان است.

ترویج فرهنگ نماز بین نسل جوان
به گزارش خبرگزاری فارس در دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح شنبه شب همایش اجلاس سراسری نماز با  تبریک دهه کرامت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا (ع)  اظهار داشت: دهه کرامت به واسطه تعظیم شعائر اسلامی و دینی و الگوگیری از سیره و روش ائمه اطهار (ع) و خاندان امامت و ولایت دارای اهمیت بسیاری است.
امام جمعه خورموج به بحث قرائت نماز در جامعه اشاره کرد و افزود: شهرستان عالم پرور دشتی نباید در بحث قرائت نماز مشکل داشته باشد و باید مردم این شهرستان با زیباترین وجه نماز را قرائت کنند.
وی ضمن تقدیر از دانشگاه‌ها که در این زمینه نقش آفرینی کرده‌اند، گفت: نماز جماعت در تمام مساجد با حضور اقشار مختلف مردم به شکلی باشکوه برگزار می‌شود.
مصلح یادآورشد: ما باید آن گونه که خداوند از ما خواسته است باید نماز را به جا آوریم؛ توجه به مسئله طهارت را مورد تاکید قرار داد.
روحانی اعزامی از قم نیز اظهارداشت: نماز یک واجب الهی است که نقش و اهمیت آن در دین مبین اسلام نشان دهنده عظمت و استحکام این حبل متین و ریسمان استوار میان زمین و آسمان است.
حجت الاسلام سید عبدالله بحرینی افزود: نماز اول وقت کلید دستیابی به سعادت دنیا و آخرت  است.
وی ادامه داد: نماز جایگاه مهم و تأثیرگذاری در زندگی انسان‌ها دارد و با اقامه نماز اول وقت تمام زشتی‌ها و بدی‌ها را از زندگی انسان  دور می‌کند و انسان می‌تواند از این طریق به سعادت دنیا و آخرت برسد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول