اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان انزلی:

پیروزی مقابل استقلال حق ملوان بود

خبرگزاری فارس: سرمربی ملوان انزلی گفت: پیروزی مقابل استقلال حق ملوان بود و با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به این مهم رسیدیم.

پیروزی مقابل استقلال حق ملوان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی پس از پیروزی پرگل ملوان انزلی مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملوان شجاعانه در مقابل استقلال ایستاد و این تیم را با نتیجه سنگین شکست داد.
وی در پاسخ به اظهارات سرمربی استقلال درباره زمین نامناسب ورزشگاه تختی انزلی افزود: شرایط برای ما هم خوب نبود و مانند استقلال این وضعیت زمین متضرر شدیم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه ملوان روی زمین فوتبال بازی می‌کند گفت: با احترام به نظر سرمربی تیم استقلال، باید بگویم که فصل گذشته در جام حذفی و در هوای آفتابی آن هم در شرایطی که یک بازیکن کمتر از استقلال داشتیم این تیم را شکست دادیم.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم پیروزی‌هایمان تداوم داشته باشد تا در لیگ برتر فوتبال کشور به جایگاه اصلی خود برسیم و البته تعطیلی لیگ کار ما را سخت می‌کند.
پورغلامی با قدردانی از مسئولان استان ادامه داد: بهمنی رئیس منطقه آزاد انزلی و امیر آزاد نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تلاش‌های بسیاری برای تیم انجام داده‌اند که وظیفه خود می‌دانم از آنها تشکر کنم.
این سرمربی با بیان اینکه جوان‌ترین تیم لیگ برتر را هدایت می‌کند، بیان داشت: میانگین سنی بازیکنان ملوان در لیگ برتر 22 سال است.
پورغلامی با اشاره به حضور پرشور و حمایت ویژه تماشاگران انزلی در ورزشگاه تختی انزلی عنوان کرد: روحیه بالای تیمی در ملوان حاکم است و با تمرینات تاکتیکی ویژه‌ای که پس از بازی هفته گذشته داشتیم با حضور پرقدرت مقابل استقلال سه امتیاز با ارزش را کسب کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران عصر شنبه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی و با حضور شش هزار و 500  تماشاگر زیر بارش شدید باران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به نفع ملوان به پایان رسید.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول