اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال رقم خورد؛

شکست خانگی ملوان مقابل نفت

خبرگزاری فارس: ملوان بندرانزلی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در مقابل مهمان خود صنعت نفت آبادان بازی واگذار کرد.

شکست خانگی ملوان مقابل نفت
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم‌های فوتبال ملوان و نفت آبادان شامگاه پنجشنبه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.
محمود رفیعی داور وسط این دیدار و تورج عیوض‌محمدی و آرمان اسعدی کمک‌های این داور بودند و محمدرضا اکبریان نیز داور چهارم مسابقه بود.
در این دیدار علیرضا رمضانی در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی برای ملوان بندرانزلی و میثم امیری در دقیقه 76 و فونیکه‌سی در دقیقه 4+90 برای صنعت نفت آبادان گلزنی کردند.
محمود رفیعی داور این دیدار به امید شریفی‌نسب و مصطفی صبری از صنعت نفت آبادان و علی جراح‌کار و سعید یوسف‌زاده از ملوان بندرانزلی کارت زرد نشان داد.
از دقیقه 15 نیمه نخست این دیدار ، چهار برج نورافکن ورزشگاه تختی بندر انزلی و نورافکن‌های طولی زمین روشن شد و بازی زیر نور ادامه یافت. 
داور این دیدار دو دقیقه در نیمه نخست و پنج دقیقه در نیمه دوم مسابقه اعلام وقت اضافه کرد و این  مسابقه در مجموع هفت دقیقه وقت اضافی داشت. 
با این نتیجه به دست آمده در جدول مسابقات لیگ برتر ملوان هفت امتیازی باقی ماند و صنعت نفت آبادان 9 امتیازی شد. 

* ترکیب ملوان بندر انزلی: 
سیدعلی حسنی‌صفت، علی جراح‌کار، سیدرضا طلبه، بابک پورغلامی، علیرضا رمضانی، محمد رستمی، سعید یوسف‌زاده، محسن مسلمان (هادی عزیزی از دقیقه 75)، محمد نزهتی، مهدی دغاغله (زولان زلاتکوفسکس از دقیقه 63)و عزیز معبودی (محمد حیدری از دقیقه 80)
سرمربی: فرهاد پورغلامی

* ترکیب صنعت نفت آبادان: 
حبیب دهقانی، هدایت شهریاری، مصطفی صبری، میثم امیری، عباس مرداسی، لئون پاچاچیان (حجت چهارمحالی از دقیقه 1+90)، امید شریفی‌نسب، سیامک کوهنورد، طالب ریکانی (هادی رمضانی از دقیقه 65)، فوتیکه سی و روح‌الله عرب ( رسول نویدکیا از دقیقه 83)
سرمربی غلامحسین پیروانی 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول