اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

موج بیداری صهیونیسم را فنا می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: موج بیداری شروع شده در منطقه به یقین به نابودی و فنا شدن سریع‌تر رژیم صهیونیستی کمک می‌کند.

موج بیداری صهیونیسم را فنا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در یادواره فرزندان ایثارگر در گیوی اظهار داشت: دامنه این موج فراگیر بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی را فرا گرفته است به طوری که نارضایتی‌های مردم از اوضاع اقتصادی کشورهای غربی نیز بر گستردگی این اعتراضات و دامنه خواسته و مطالبات مردم برای سرنگونی حکومت‌های دیکتاتور کمک کرده است.
وی تصریح کرد: در این بین سران کشور آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حالی که دست و پای خود را گم کردند به تضرع و التماس افتادند که نکند انقلاب اسلامی دیگری در منطقه خاورمیانه شکل بگیرد و این بار زلزله آن غرب و نظام استکباری را به لرزه دراندازد.
عبداللهی خاطر نشان کرد: اگر اتحاد و همدلی امت‌های اسلامی در نهضت بیداری اخیر به معنای حقیقی شکل بگیرد نه تنها استکبار جهانی و رژیم نامشروع صهیونیستی از منطقه رخت برمی‌بندند بلکه برای همیشه ریشه استعمار و استکبار نیز از خاورمیانه برچیده می‌شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: در روزهای آینده موج بیداری شروع شده در منطقه نویدبخش پیامی روشن از اتحاد و همدلی امت‌های اسلامی سر می‌دهد که اگر قصور و کوتاهی برخی از این کشورها نباشد اتحاد امت‌های اسلامی غرب را به تزلزل واقعی می‌کشاند.
به گزارش فارس، امام جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به سفر غرورآفرین رئیس جمهور کشورمان به سازمان ملل و پرده برداشتن از بسیاری جنایت‌های استکبار جهانی خبر داد و گفت: ‌رئیس جمهور در سازمان ملل با سخنان واقع‌بینانه در مورد ماهیت کشورهای استکباری ذهن مردم دنیا را نسبت به جنایات آنها روشن، بیدار و شفاف کرد.
وی ادامه داد: با وجود برخی تنگناها و تلاش رسانه‌ای غرب در به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی رئیس جمهور مکتبی ایران توانست با زیر پا گذاشتن بسیاری از خطوط قرمز استکبار حقایق پشت صحنه بیداری امت‌های اسلامی و برخی حرکت‌های کور در این ارتباط را آشکار و برملا کند تا دشمن بیشتر به حقانیت نظام ما پی ببرد.
عبداللهی افزود: رئیس جمهور کشورمان در نیویورک با تاکید بر تغییرناپذیر بودن پیام و اصول انقلاب اسلامی افکار عمومی دنیا را متوجه جنایات بی‌شمار کشورهای مستبد کرد و به آنها فهماند که در پس برخی از موج‌سواری‌های غرب چه حیله و نیرنگی نهفته است.
امام جمعه کوثر در پایان سخنان خود ضرورت برقراری امنیت پایدار را در منطقه با کمک ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس یادآور شد و اظهار داشت: نباید اجازه دهیم امنیت این کشور را بیگانگان تأمین و یا در مورد برقراری آن تصمیم‌گیری کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول