اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

موج بیداری کشورهای صهیونیستی را در برگرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: امروز موج بیداری اسلامی کشورهای مستکبر را نیز در برگرفته به طوری که مردم این کشورها علیه سران خود بپا خوسته‌اند.

موج بیداری کشورهای صهیونیستی را در برگرفته است
حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: امروز مطابق فرمایشات امام راحل، دیکتاتورهای کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.
وی افزود: در شرایط کنونی وظیفه تمام مسلمانان عالم است که روز قدس را که روز رهایی مظلومان عالم است، راهپیمایی کرده و فریاد آزادخواهی این مردم مظلوم را سر دهند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مؤسس موج بیداری بوده و امروز که این بیداری در کشورهای اسلامی نیز رو به گسترش است، باید روز قدس را پرشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.
 وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان باید بدانند آزادی‌خواهان جهان اسلام متحد و یک صدا تا نابودی این غدد سرطانی و پاکسازی کامل منطقه همچنان علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی خواهند کرد.
موسوی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ اینکه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار در جهان است از این رو ملت‌های مظلوم دنیا به علت خوی مبارزه‌طلبانه ایران در دفاع از حقوق مظلومان، قلب‌های خود را با این کشور پیوند داده‌اند.
وی با بیان اینکه فلسطین نماد مظلومیت در دنیا است، افزود: رژیم صهیونیستی، خانه و کاشانه مردم فلسطین را خراب و در بین سکوت مجامع بین‌المللی، آنان را آواره و به خاک و خون می‌کشند.
‌امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین، نشان از عشق و ارادت آنان به انقلاب است.
وی اضافه کرد: ملت ایران با غرش و خروش خود، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند تا به دشمنان بفهمانند که همچنان بر سر آرمان‌های خود پایدارند و حاضر نیستند از آرمان‌هایی که با خون شهدا به‌ دست آمده، ذره‌ای عقب‌نشینی کنند.
امام جمعه چابهار تصریح کرد: اقتدار و عزت ملت ایران در گرو زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب است که یکی از این آرمان‌ها، دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است.
وی تصریح کرد: روز قدس وفاق مسلمانان را در سطح جهان گسترش می‌دهد و مردم مسلمان ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان هر کجا که فریاد مظلومی را بشنوند متواضعانه برای حمایت از او به پا می‌خیزند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول