اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان:

روزانه فقط یک روادید صادر می‌شود‌

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: آمار صدور روادید در دفتر نمایندگی وزارت‌خارجه بسیار پایین و ناراحت‌کننده است به نحوی که به طور متوسط فقط یک ویزا در روز صادر می‌شود.

روزانه فقط یک روادید صادر می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، حسن نوریان‌ اظهار کرد: دفتر صدور روادید وزارت امورخارجه در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فعال است و آژانس‌های گردشگری اصفهان می‌توانند از تسهیلات این دفتر استفاده کنند.
وی تصریح کرد: جاذبه‌های گردشگری اصفهان نیاز به تبلیغ ندارد و به لطف خدا شهرت جهانی اصفهان کار آژانس‌ها را آسان کرده، اما به نظر می‌رسد از تسهیلاتی که دولت برای جذب گردشگر ایجاد کرده، به نحو مطلوب استفاده نمی‌شود.
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان افزود: در دو سال گذشته که این نمایندگی در اصفهان فعال شده، هیچ آژانسی برای کسب اطلاعات مربوط به ویزای فرودگاهی به این نمایندگی مراجعه نکرده است.
وی گفت: سالن پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان که در روزهای اخیر افتتاح شده و نماینده وزارت خارجه نیز در فرودگاه مستقر است و گردشگران خارجی می‌توانند به راحتی در فرودگاه ویزای گردشگری برای مدت اقامت تا 15 روز دریافت کنند.
نوریان گفت: شرکت‌ها و دستگاه‌های اقتصادی و تجاری برای دعوت از متخصصان و تکنیسین‌ها نیز می‌توانند از طریق این دفتر روادید ورود برای اقامت سه روزه آنان را دریافت کنند.
وی در پایان،‌ یادآور شد: در حال حاضر آمار صدور روادید در این دفتر بسیار پایین و حتی ناراحت‌کننده است به نحوی که به طور متوسط فقط یک روادید در روز صادر می‌شود و این در حالی است که هر روز شاهد سفر گردشگران متعدد ایرانی به مناطق توریستی متعدد در آسیا و اروپا هستیم و آژانس‌ها فقط در حال اعزام گردشگر ایرانی به خارج از کشور هستیم.
انتهای پیام؛/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول