اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صالح‌نژاد مدیر تیم‌های ملی تیراندازی جانبازان شد

خبرگزاری فارس: قهرمان تیراندازی مازندران در حکمی به عنوان مدیر تیم‌های ملی تیراندازی جانبازان انتخاب شد.

صالح‌نژاد مدیر تیم‌های ملی تیراندازی جانبازان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان کشور در حکمی با اشاره به تجارب ارزشمند سید رمضان صالح‌نژاد، وی را به عنوان مدیر تیم‌های ملی تیراندازی منصوب کرد.
سید رمضان صالح‌نژاد دارنده بیش از 20 مدال بین‌المللی و بیش از 60 مدال کشوری و حضور در چهار پارالمپیک سیدنی، آتلانتا، پکن و آتن است.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با انجمن تیراندازی کشور، استعدادها و موانع موفقیت تیم تیراندازی را مورد توجه قرار داد و گفت: سن بالای تیراندازان مهم‌ترین مشکل ما در تیراندازی جانبازان و معلولان است.
صالح‌نژاد با تاکید بر جوان‌گرایی در تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور تصریح کرد: برای آموزش و تربیت جوانان تیرانداز در رده‌های مختلف سنی نیاز به زمان داریم.
وی به تهیه دستورالعمل‌های فنی انتخاب تیراندازان اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل‌ها به استان‌های کشور ارسال شده است.
صالح‌نژاد با تاکید بر اینکه فعالیت ورزشی و کسب عنوان‌های جهانی برای جانبازان حساس و دارای ظرافت‌های خاصی است، افزود: تا یک سال آینده شاهد حضور تیمی جوان و آینده‌دار در مسابقات خواهیم بود.
 وی برگزاری مسابقات آزاد استرالیا در آبان ماه سال جاری و مسابقات آیواز امارات در آذرماه سال جاری را از مهم‌ترین مسابقات پیش رو ذکر کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته در حال شناسایی و برطرف کردن ضعف‌ها به منظور ارتقای جایگاه تیراندازی جانبازان در عرصه جهانی هستیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول