اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

جانبازان فارغ‌التحصیل دانشگاه زنده انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان ‌بوشهر گفت: جانبازان، ایثارگران و شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران فارغ‌التحصیل دانشگاه زنده انقلاب اسلامی هستند.

جانبازان فارغ‌التحصیل دانشگاه زنده انقلاب اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در بازدید از مجتمع حوزه علمیه شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه و تجهیز حوزه‌های علمیه اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و از مسئولان انتظار داریم در این راستا بیش از پیش تلاش و فعالیت کنند.
وی با اشاره به تلاش روحانیت برای اعتلای نظام اسلامی و با تجلیل از شهدای روحانی افزود: شهدای روحانی اسوه‌های اخلاق، رفتار اسلامی و انسانی بودند و این حسنات را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز بروز و ظهور دادند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت شیعی در ایران یکی از عوامل حمله نظامی به کشور ما بود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: رژیم بعث عراق فریب قدرت‌های استکباری را خورد و با خیال خام و باطل خود قصد تصرف ایران و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر داشت.
وی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران امتحان داده هستند و در حوزه کسب تجربه، تجربه‌دار هستند و الان نیز می‌توانند مشعلی فروزان برای هدایت مسیر جوانان در راه پایداری و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
امام جمعه بوشهر اذعان داشت: جانبازان، ایثارگران و شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران فارغ تحصیل دانشگاه زنده انقلاب اسلامی هستند و در تاریخ اسلام نیز کسی مانند آنان آموزه‌های دینی دفاع از اسلام را ندیده است.
صفایی بوشهری در ارتباط با کیفیت تربیت اخلاقی و دینی کودکان و نوجوانان افزود: پیامبر اکرم (ص) نسل کودکان را به رسمیت می‌شناخت، به آنان توجه و حتی با بچه‌ها بازی می‌کرد، رفتار منطقی پدر و مادر با فرزندان برای تربیت کودکان بسیار مهم است و بسیاری از اوقات ترس و بی‌ادبی کودکان ناشی از اثر سوء رفتار والدین است.
این استاد درس خارج حوزه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر گفت: تربیت کودکان باید در ظرف محبت صورت بگیرد و رفتار منطقی و محبت‌آمیز والدین باید تصویر صحیح و جذابی از دین اسلام باشد.
وی خاطرنشان کرد: پدر و مادرها نباید فرزندان خود را تا زمان سن تکلیف رها کنند و بلکه باید آنان را در امور دینی تشویق کنند و حفظ ‌کردن تدریجی در تربیت امری مهم است.
صفایی بوشهری یادآور شد: امروز و در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد توسعه حوزه‌های علمیه و کیفیت‌بخشی به حوزه‌ها هستیم و در استان بوشهر نیز این امر به خوبی انجام شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول