اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های پینگ‌پنگ خراسان جنوبی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات پینگ‌پنگ پیشکسوتان خراسان جنوبی با قهرمانی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند پایان یافت.

برترین‌های پینگ‌پنگ خراسان جنوبی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ استان پیش از ظهر امروز پس از رقابت 9 تیم در روستای نوزاد از توابع شهرستان درمیان پایان یافت.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات با حضور پینگ پنگ بازانی از شهرستان‌های بیرجند، مود، خوسف، درمیان، فردوس، آرین‌شهر، نهبندان و قاین به صورت تیمی و انفرادی به مدت دو روز در روستای نوزاد از توابع شهرستان درمیان برگزار شد.
علیرضا حمیدی افزود: در بخش تیمی که به صورت دوره‌ا‌ی برگزار شد تیم‌های پیشکسوتان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند مقام اول، آزاد قاین مقام دوم و تیم‌های آزاد درمیان و فردوس مقام سوم مشترک را به دست آوردند.
وی یادآور شد: بخش انفرادی نیز با حضور 32 ورزشکار به صورت دو حذفی برگزار و در پایان علیرضا چمنی از سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند و محمد علی دیمه‌کار از قاین، مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی ادامه داد: محمدرضا عباسپور از سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند و مهدی اخروی محبی از فردوس مشترکا سوم شدند؛ همچنین مسئولیت برگزاری مسابقات بر عهده علیرضا عشقی بود.
وی از سرپرست اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت پینگ پنگ، امام جمعه شهرستان درمیان و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قدردانی کرد.
یک سری مسابقات تیراندازی ویژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
این مسابقات در سالن تیراندازی سمیلاتور (شبیه‌ساز) بسیج سپاه انصارالرضا (ع) استان در دو بخش خواهران و برادران گرامیداشت سی و یکمین سال گشت دفاع مقدس برگزار شد.
در بخش خواهران ورزشکاری نتوانست نمره کامل را کسب کند اما در بخش برادران مرتضی توانا، محمد یوسفی، مهدی سمویی و سید هادی رضوی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
خراسان جنوبی به عنوان پنجمین استان کشور شبیه‌ساز را سه سال پیش آماده‌سازی کرد و هم‌اکنون با برخورداری از بسیاری از مزیت‌ها نسبت به میدان تیر واقعی اما با همان کارکرد در خدمت نیروهای مسلح است.
این دوره از مسابقات با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج جهان پهلوان تختی اداره کل با بسیج سپاه انصارالرضا(ع) استان برگزار شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول