اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سازمان منطقه آزاد قشم؛

سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل نظارت، عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی سیستم عملکرد کارکنان در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شهرام ملازاده ظهر امروز طی جلسه‌ای با مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: راه‌اندازى سیستم ارزیابى عملکرد کارکنان موجب ارتقا بهره‌ورى این سازمان می‌شود.
وی افزود: سیستم ارزیابی عملکرد در سازمان‌های مختلف به شرایط و عوامل مختلفی از جمله تعداد پرسنل، تعداد واحدهای سازمانی، چارت‌های سازمانی و سایر موارد بستگى دارد که هر سازمانی براى نیل به اهداف خود به دنبال استقرار نظام و سیستم‌هایی است تا فضاى مساعد براى افزایش بهره‌ورى را تضمین کند.
مدیر کل نظارت، عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این راستا، با فعالیت در سه حوزه نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات درصدد انجام ماموریت‌های محوله در این واحد هستیم که در این زمینه گستردگی فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف، لزوم استقرار یک سیستم ارزیابی عملکرد قوی و کارآمد را ایجاب می‌کند.
ملازاده با اشاره به سومین همایش مدیران ادارات ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مناطق آزاد که هفته گذشته در کیش برگزار شد، تصریح کرد: حضور در این همایش و کسب رتبه دوم توسط سازمان منطقه آزاد قشم در بین سایر مناطق آزاد مرهون حمایت‌های مسئولان این سازمان از روند فعالیت این مجموعه است و در این زمینه همکاری و مساعدت سایر واحدهای سازمان نیز تاثیرگذار بود.
وی همچنین در خصوص ارائه یک سیستم ارزیابی عملکرد در سازمان افزود: خوشبختانه با همکاری معاونت توسعه مدیریت و مدیریت تحقیق و توسعه سازمان، سیستم ارزیابی عملکرد پرسنل طراحی شده که به زودی اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول