اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی نیشابور:

رزمی‌کاران نیشابور از مسابقات کشوری 7 مدال گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی نیشابور از کسب هفت مدال رنگین در مسابقات کشوری تهران خبر داد.

رزمی‌کاران نیشابور از مسابقات کشوری 7 مدال گرفتند
علیرضا محمدی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: این مسابقات در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران انجام شد.
وی افزود: تیم رزم‌ایران این هیئت به سرپرستی و مربیگری علی هوشمند مسئول این سبک در نیشابور با ده نفر رزمی‌کار به مسابقات کشوری اعزام شد.
وی بیان داشت: امیرحسین محمدآبادی در وزن منهای 45 کیلوگرم رده نوجوانان مقام دوم و علی هوشمند در وزن منهای 85 کیلوگرم رده بزرگسالان مقام اول استایل مبارزات آزاد را کسب کردند.
این مسئول ورزشی نیشابور ادامه داد: در بخش هنرهای فردی و مبارزات نمایشی در رده سنی نوجوانان، محمد دولابی و امیرحسین محمدآبادی مدال طلا گرفته و قهرمان کشور شدند.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی نیشابور گفت: تیم سه نفره جوانان این هیئت متشکل از علی باصری، رامین زعفرانیه و میثم تشویشی نیز توانسته‌اند مقام سوم کشور را احراز کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: در مجموع تیم نیشابور موفق شد با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و اخذ 14 امتیاز برای این شهرستان افتخارآفرینی کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول