اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

شرط دانشگاه آزاد برای "عنایت خاص" جاسبی به نمایندگان/

ناصری: وزارت علوم آیین‌نامه اجرایی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد را تصویب کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون شوراهای مجلس از لاریجانی خواست که از ورود جاسبی به مجلس ممانعت به عمل آورد.

ناصری: وزارت علوم آیین‌نامه اجرایی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد را تصویب کند
عبدالحسین ناصری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از نحوه نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد تصریح کرد: وزارت علوم باید آئین‌نامه اجرایی نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد را تصویب کند.

وی در این رابطه افزود: متاسفانه نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد تابع نظم و قانون خاصی نیست و بر اساس میل شخصی رئیس دانشگاه یعنی جاسبی انجام میشود، در حالی که این مسئله خلاف قانون است.

ناصری ادامه داد: ‌ممکن است دانشجویانی وجود داشته باشند که دچار مشکل جدی باشند ولی در حیطه نظر مثبت جناب رئیس قرار نگیرند و در مقابل افراد دیگر با استفاده از ارتباط به راحتی بتوانند در دانشگاه آزاد نقل و انتقال انجام دهند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: متاسفانه رئیس دانشگاه آزاد در این اقدام غیرقانونی خود خواست یا ناخواسته نمایندگان مجلس را نیز درگیر کرده و به دانشجویان اعلام شده که اگر از نماینده نامه بیاورند، کارشان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: اخیرا نیز دانشگاه آزاد گفته که اگر نماینده نامه را به صورت دستی و شخصی به دانشگاه آزاد بیاورد، ممکن است مورد عنایت خاص رئیس دانشگاه قرار بگیرد و برای دانشجو یک ترم مهمان بگیرد که این مسئله موجب وهن مجلس است.

ناصری از رئیس مجلس خواست که از ورود رئیس متخلفی مانند جاسبی به مجلس ممانعت به عمل آورد و همچنین از وزارت علوم خواست که سریع‌تر آئین‌نامه نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد را مانند سایر دانشگاه‌ها در چارچوب قانون به تصویب برساند چراکه درست نیست یک فرد خود مصداق قانون قرار گیرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول