اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان‌ خواستار شد:

ضرورت اصلاح طرح بازنگری تفضیلی شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: گذشت چهار ساله از طرح بازنگری تفضیلی شهری ضرورت اصلاح و به روز رسانی آن را گوشزد می‌کند.

ضرورت اصلاح طرح بازنگری تفضیلی شهر اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه پس از چهار سال طرح بازنگری طرح تفضیلی به تصویب رسیده است، اظهار کرد: نحوه اجرای این طرح تفصیلی و مشاوره باید با تغییر طرح همراه باشد.
وی با بیان اینکه باید جلساتی با معاونت شهرسازی و معماری و نیز معاونت خدمات شهری در مورد طرح‌های تفضیلی و اجرای آن برگزار شود، افزود: در این جلسات باید قول‌هایی که به مردم  داده شده است، محقق شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع قابل بحث در مورد طرح بازنگری تفضیلی تحول فرایند اصل جامع تفضیلی و اصلاح آن است.
وی با تاکید به اینکه چهار سال طرح بازنگری طول کشیده است، ادامه داد: برای عملیاتی شدن آن باید سریع اقدام شود چرا که با تأخیر در آن فرصت بررسی‌ها از دست می‌رود.
نصر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در شورای شهر اصلاح طرح جامع تفضیلی است، اضافه کرد: اصلاح آن برای به نفع شهروندان می‌شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود به روز آتش‌نشان اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی افراد بسیار خدومی ‌هستند که به صورت 24 ساعت در اختیار مردم بوده و جان بسیاری از افراد را در حادثه نجات می‌دهند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان به حساسیت کار آتش‌نشانی پرداخت و افزود: در شهر حوادث زیادی اتفاق می‌افتد که اگر نیروهای آتش نشانی چندین ثانیه دیرتر به صحنه می‌رسیدند، انفجار بزرگی رخ می‌داد.
وی در ادامه به فرهنگ شهروندی در مورد مباحث ایمنی اشاره و بیان کرد: پدافند غیرعامل از جمله موارد مهمی است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.
نصر همچنین از بازدید اعضای شورای شهر از مجموعه رسانه‌های شهرداری خبر داد و سامانه 137 را از موارد بسیار قابل توجه برای شورای شهر دانست.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مناطق از این طریق مطرح می‌شود، خواستار گسترش پل ارتباطی مردمی 137 با شورای شهر شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان از مهم‌ترین مزایای این سامانه را توجه بیشتر کمیته نظارت دانست و افزود: روند یک ارتباط مردمی با شهرداری از زمان لحظه تماس تا نتیجه‌گیری از طریق این سامانه پیگیری می‌شود.
انتهای پیام؛/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول