اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند:

تماشاگران برای قهرمانی تیم‌ملی سنگ‌تمام گذاشتند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: تماشاگران سنگ‌تمام گذاشتند و تنها کاری که می‌توانستیم در قبال لطف آنها انجام دهیم قهرمانی بود.

تماشاگران برای قهرمانی تیم‌ملی سنگ‌تمام گذاشتند
محمد موسوی عراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا، در مرحله نخست به دلیل حضور تماشاگران پُر تعداد که از ما حمایت کردند، استرس مضاعفی برایمان ایجاد شد.
بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند، ادامه داد: ما می‌خواستیم جلوی تماشاگران شرمنده نشویم، به همین دلیل در بازی اول روند رو به رشدی نداشتیم، اما در ادامه بازی خودمان را کردیم.
وی با اشاره به برد تیم ایران در دیدار فینال، گفت: بازی با چین همیشه سخت است، چین جزو تیم‌های مطرح و خوب آسیا است که پر افتخارترین تیم آسیا هم به حساب می‌آید.
موسوی با بیان اینکه شناخت کافی از تیم چین داشتیم، تصریح کرد: حدود دو، سه ماه پیش سه بازی تدارکاتی با آ‌نها داشتیم و روی نقاط ضعفشان تمرکز کردیم.
وی عملکرد ایران را بهتر از سال‌های گذشته ارزیابی کرد و یادآور شد: والیبال سال به سال دارد پیشرفت می‌کند، ما سال‌های گذشته هم نتیجه‌ خوبی گرفته بودیم، اما روی یک اشتباه بازی فینال را از دست می‌دادیم.
بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال درباره عملکرد خودش در بازی فینال، تصریح کرد: در فینال برای نخستین‌ بار توانستم مانند گذشته بازی کنم، دو سه ماه آسیب دیده بودم، کمتر از سایر بازیکنان بازی کردم، در شرایط آرمانی قرار نداشتم، اما خدا را شکر توانستم به روزهای خوب باز گردم.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول