اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار منطقه 20 تاکید کرد:

گام شهرداری در راستای اعتلای ارزش‌های معنوی

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار منطقه 20 بر گام شهرداری در راستای اعتلای ارزش‌های معنوی تاکید کرد.

گام شهرداری در راستای اعتلای ارزش‌های معنوی
حسین مرجانی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران هفته دفاع مقدس را یکی از شاخص‌ترین فرصت‌های فرهنگی، ارزشی و ملی برشمرده و گفت: با توجه به تغییر رویکرد شهرداری از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی، تمام برنامه‌های این نهاد در راستای ارتقای اخلاق و فرهنگ عمومی شهروندان است وسیاست‌های مدیران ارشد شهرداری تهران به گونه‌ای است که بتوانیم دراعتلای  روح معنوی شهر نیز موثر واقع شویم و هفته دفاع مقدس که در ذات خود همه این ارزش‌ها را به همراه دارد فرصت مغتنمی است تا تمام توان خود را به کار ببندیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان امروز که از جنگ جز آتش و خمپاره و خاکریز چیز دیگری ندیده است، روایت کنیم.
قائم مقام شهردار منطقه 20 افزود: اکنون نمایشگاهی به همت ناحیه مقاومت ری در منطقه برپا شده است که با تدابیر فرمانده سپاه ری و سیدالشهدا (ع) استان تهران درنوع خود بی‌نظیر است و شهرداری نیز به عنوان متولی شهر برای جانمایی نمایشگاه و بستر سازی‌های اولیه از هیچ تلاشی رو گردان نبوده است.
وی تاکید کرد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ویژه برنامه‌هایی که در طول این هفته برگزار می‌شود، می‌تواند سرفصل جدیدی از بینش و معنویت را در ذهن مخاطبان باز کند و بنا به سنت هرساله واحد بسیج و امور ایثارگران شهرداری منطقه نیز برنامه‌های متنوع و شاخصی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده‌اند که طرح جهادی دیدار شهردار و مدیران شهرداری با خانواده معظم شهدا در راس برنامه‌های این هفته قرار دارد.
مرجانی تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا یکی از وظایف و برنامه‌های مستمر شهردار منطقه  20، شهرداران نواحی و سایر مدیران محسوب می‌شود و در ماه مبارک رمضان نیز شهردار با 90 خانواده شهید دیدار داشته است که با اهدای هدیه و رسیدگی به درخواست‌ها و نیازهای مادی و معنوی خانواده معظم شهدا، یاد عزیزانشان را گرامی داشته‌ایم.
قائم مقام شهردار منطقه 20 غبار روبی مزار شهدا و زیارت شهدای گمنام منطقه را نیز یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس برشمرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول