اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکسال گذشته صورت گرفت:

جریمه 36 میلیون ریالی صنوف غیربهداشتی دیر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیرگفت: در یک سال گذشته صنوفی که اصول و مقررات بهداشتی را رعایت نکردند در مجموع 36 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 36 میلیون ریالی صنوف غیربهداشتی دیر
حسن فخرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از یک هزار و 111 بازدید انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط در یکسال گذشته 123 واحد صنفی که مقررات بهداشتی را رعایت نکردند با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی افزود: با صنوفی که مقررات بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت جامعه را به خطر بیاندازند برخورد جدی می‌شود و بازرسان بهداشت محیط در شهرستان بر چگونگی تهیه و توزیع مواد غذایی، آب آشامیدنی، وضعیت بهداشتی صنوف نظارت و در صورت غیر بهداشتی بودن با همکاری نیروی انتظامی و اداره تعزیرات آن را پلمپ می‌کنند.
فخرایی اضافه کرد: تاکنون  15 واحد متخلف که موازین بهداشتی را رعایت نکردند پس از طی مراحل قانونی پلمپ شدند.
وی به طرح‌های شبکه بهداشت و درمان برای کنترل و پیگیری‌های بهداشتی صنوف در طی سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: طرح‌های ضربت بازدید، تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بسیج سلامت نوروزی، حذف توزیع آب شرب با تانکرهای سیار، حذف ظروف پی وی سی از اغذیه فروشی‌ها، بهداشتی کردن نانوایی‌ها و طرح تشدید فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان از جمله طرح‌های شبکه بهداشت و درمان دیر بوده است.
فخرایی افزود: یکی از مولفه‌ها و راهکارهای ایجاد سلامت پایدار استقبال مردم از برنامه‌های بهداشتی است و تا زمانی که مردم در این راستا حرکت نکنند اجرای برنامه‌ها با موفقیت همراه نخواهد بود. 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خاطر نشان کرد: سلامتی افراد مهم‌ترین مولفه توسعه هر جامعه است و خدمت بی‌منت به بیماران امری خداپسندانه و وظیفه ذاتی افراد جامعه است.  
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول