اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود آب از مجتمع کوثر به مخزن

مشکل آب آشامیدنی افرینه پلدختر برطرف شد

خبرگزاری فارس: بخشدار معمولان گفت: با ورود آب مجتمع کوثر قلعه نصیر به مخرن آب افرینه مشکل دیرینه آب آشامیدنی ساکنان دهستان افرینه از توابع این شهرستان برطرف شد.

مشکل آب آشامیدنی افرینه پلدختر برطرف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، صمدچراغی‌پور ظهر امروز روز در جمع خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر اظهار داشت: در حال حاضر آب چشمه کوثر قلعه نصیر با سرعت و کیفیت مطلوب وارد مخزن دهستان افرینه شد.
وی گفت: با تکمیل خط انتقال پروژه کوثر آب چشمه کوثر که از نظر شاخصه‌های مصرف مانند مزه، طعم، بو، شفافیت و فاکتورهای بهداشتی در سطح بسیار مطلوبی است وارد مخزن افرینه شده و مشکل دیرینه اهالی این روستای پر جمعیت برطرف شد. 
بخشدار معمولان گفت: ادامه عملیات اجرایی به منظور تامین آب روستاهای مسیر خط انتقال واقع در منطقه عمومی چولهول و همچنین روستاهای زورانتل، دمرود افرینه و جلگه خلج با سرعت مطلوب در دست اجرا است.
چراغی‌پور افزود: در هفته جاری و از طریق چشمه کوثر آب آشامیدنی اهالی روستاهای قلعه نصیر و خلیل اکبر با جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر نیز تامین شده است.
بخشدار معمولان اعتبار هزینه شده برای تامین آب آشامیدنی این روستا را دو میلیاردو 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: آب این روستاها پس از کاهش شدید دبی سراب قلعه نصیردر دو سال گذشته از طریق تانکر سیار تامین می‌شد که امروز و از طریق مجتمع کوثر این مشکل رفع شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول