اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

‌موافقت مجلس با ‌عضویت دولت در کمیسیون ‌آب‌نگاری «‌راپمی»

خبرگزاری فارس: مجلس به دولت اجازه داده در کمیسیون هیدروگرافی منطقه‌ای ناحیه دریایی راپمی عضو شد.

‌موافقت مجلس با ‌عضویت دولت در کمیسیون ‌آب‌نگاری «‌راپمی»
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه لایحه اعاده شده عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون هیدروگرافی منطقه‌ای ناحیه دریایی راپمی ‌که به دلیل عدم انضمام اساسنامه مورد ایراد آن شورای قرار گرفته بود را با اصلاحاتی به منظور تامین نظر این شورا ‌به تصویب رسانند. 

بر این اساس مجلس به دولت اجازه داد در کمیسیون آب‌نگاری، (هیدروگرافی) منطقه‌ای ناحیه دریایی راپمی به شرح اساسنامه پیوست عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام کند. تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت بر عهده دولت است.

خانه ملتی‌ها در تبصره این ماده نیز مقرر کردند در اجرای اساسنامه ضمیه این لایحه رعایت اصل 77 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

بهارستان نشنیان در جلسه امروز همچنین لایحه اعاده شده عضویت مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در کنسرسیوم بین‌المللی زمین لغزش ‌که به دلیل عدم انضمام اساسنامه مورد ایراد ‌شورای نگهبان قرار گرفته بود را به منظور تامین نظر این شورا‌ با اصلاحاتی به تصویب رساندند.

بر اساس مصوبه مجلس به دولت اجازه داده شد در کنسرسیوم بین‌المللی زمین لغزش به شرح اساسنامه پیوست عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام کند. تعیین و تغییر دستگاه اجرای طرف عضویت بر عهده دولت است.

مجلسی‌ها در تبصره این ماده واحده مقرر کردند در اجرای اساسنامه ضمیمه این لایحه رعایت اصل 77 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول