اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحیم‌صفوی ‌در همایش ‌پیشکسوتان دفاع مقدس ‌خراسان جنوبی:

منحرفین از مسیر ولایت نزد مردم اعتباری ندارند

خبرگزاری فارس: مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پیام مردم به منحرفین از خط ولایت گفت: هر کس از ولایت فاصله بگیرد از او فاصله می‌گیریم و با هیچ کسی شوخی نداریم.

منحرفین از مسیر ولایت نزد مردم اعتباری ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم‌صفوی صبح امروز در همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان جنوبی با بیان اینکه معیار پایبندی به نظام حرکت در خط ولایت فقیه است، اظهار داشت: به عهد و پیمانی که با خدا و رسول خدا و امام بزرگوار و شهدای گرانقدر بسته‌ایم تا آخرین قطره خون خود وفادار خواهیم ماند.
وی تصریح کرد: با هر کسی که با خدا و ولایت است همراهیم و هر کسی که از خدا و ولایت فقیه فاصله بگیرد ما هم از او فاصله گرفته و با هیچ کسی شوخی نداریم.
مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه باید به گذشته خود افتخار کنیم، ادامه داد: به پیروزی‌های بزرگی که هم اکنون آثارش در بیداری اسلامی در حال بروز و ظهور است و مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و خون‌های پاک به زمین ریخته شده شهدا است باید افتخار کنیم.
صفوی با اشاره به گذشته پرافتخار جمهوری اسلامی ایران افزود: باید سعی کنید آن گذشته سراسر افتخار را از دست ندهیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به سه قوا که رزمندگان شامل دو گروه وابسته مانند پیشکسوتان و بسیجیان و گروه دوم کسانی هستند که هم اکنون در داخل سازمان‌ها فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: باید قدر اعضای وابسته متشکل از تمامی نیروهای رزمنده‌ را دانست و ارتباط دوطرفه داشته باشیم.
مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به این گروه از رزمندگان گفت: به طور یقین اگر خطری کشور را تهدید کند این شما رزمندگان هستید که مانند جوانان امروز با قدرت و شجاعت به دفاع از دین و ملت و شرف کشور به میدان خواهید آمد.
صفوی با بیان اینکه شما رزمندگان باید در محیط خود تأثیرگذار باشید، تأکید کرد: سعی کنید با تجربه‌ای که از دفاع مقدس دارید آنها را در غالب خاطرات خود به نسل سوم منتقل کنید.
وی خواستار رسیدگی مسئولان استان به مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا شد و ادامه داد: مشئولان بیش از گذشته در خدمت مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا باشند.
مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا همچنین خواستار شرکت پیشکسوتان در اردوهای طرح هجرت سه و کمک به مظلومان شد و تصریح کرد: پیشکسوتان با همراهی امام جماعت محله خود می‌توانند کلاس‌های قرآن و هیئت تشکیل داده و در محیط خود تأثیرگذار باشند.
صفوی با اشاره به اینکه باید به فرزندانتان بیش از همه توجه کنید، یادآور شد: امروز دشمنان اسلام از طرق مختلف سعی دارند تا فرزندان ما را از مسیر دین منحرف کنند و این وظیفه ما است تا مراقب رفتار فرزندانمان باشیم.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول