اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

سازمان‌های مردم نهاد بازوی توانمند شهرداری‌ها هستند‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند شهرداری‌ها در حوزه اجرا و مدیریت بهینه خدمات شهری هستند.

سازمان‌های مردم نهاد بازوی توانمند شهرداری‌ها هستند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزه تراز‌ ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند شهرداری‌ها در حوزه اجرا و مدیریت بهینه خدمات شهری هستند.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: شکل‌گیری مجموعه‌ای چون شهروند سالم، شهر پاک به عنوان یک سازمان مردم نهاد می‌تواند شهرداری را در حوزه فرهنگ‌سازی و برخی خدمات مطلوب و زیربنایی کمک کند که در این زمینه کارهای خوبی در شهرداری منطقه پنج تهران با محوریت فرهنگسراها انجام شده که پایگاه سلامت شهروندان به همت همین سازمان‌ها راه افتاده است.
وی بیان کرد: ما باید در سایه تلاش همین سازمان‌ها بسیاری از شعارها را به فرهنگ و شعور والا تبدیل کنیم به‌طوری‌که برخی از این نهادها با ورود به حوزه فرهنگ‌سازی نظیر ترک سیگار، اعتیاد، جمع‌آوری زباله، بهینه استفاده کردن از بازیافت زباله‌های شهری، حفظ پارک‌ها و فضای سبز و‌... تلاش‌ کردند تا یک مدیریت فرهنگی صحیح و قابل تقدیر را نهادینه کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل عنوان کرد: شهرداری به عنوان اهرم اجرایی باید الزامات لازم را در تحقق اهداف این نهاد‌ها فراهم کنند تا با یک تلاش مضاعف برخی فرهنگ‌سازی‌ها در اردبیل نیز در حوزه شهری و خدمات مرتبط با آن انجام شود.
تراز عضویت افتخاری برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی را در این مجموعه‌ها یادآور شد و افزود: در کنار حفظ جایگاه غیر‌دولتی بودن این نهادها باید تلاش شود تا وظیفه و رسالت قانونی و تبیین شده نیز در این مجموعه به شکل صحیح انجام شود.
وی بیان کرد: قرار است در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شوراها که در یاسوج برگزار می‌شود کلیات حمایت و همراهی چنین سازمان‌های مرم نهاد که به کمک شهرداری‌ها می‌آیند بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ارزیابی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی شهر اردبیل نیز با اشاره به شکل‌گیری سازمان مردم نهاد ستاد شهروند سالم شهر پاک گفت: اساسنامه ستاد با ارجاع به کمیسیون فرهنگی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این اساسنامه بدون دخالت شهرداری و شورا به عنوان یک مجموعه مردم نهاد در مجمع این ستاد تصویب شده و موضوع تامین منابع مالی آن مورد توجه قرار گیرد تا شهرداری نیز بتواند سالانه کمک‌هایی را به این مجموعه‌ها داشته باشد.
علیرضا دباغ عبداللهی تصریح کرد: ما در کنار فعالیت‌های مردم نهاد این مجموعه از هیچگونه همکاری دریغ نمی‌کنیم اما، معتقدیم محوریت فعالیت این مجموعه باید با جذب عموم مردم و آحاد نظام اجتماعی صورت گیرد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول