اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان فارس:

8 هزار نفر عضو شورای اسلامی فارس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: از 112 هزار عضو شورای اسلامی کشور حدود 8 هزار و 600 عضو در استان فارس هستند.

8 هزار نفر عضو شورای اسلامی فارس هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مظفر مختاری بعد از ظهر امروز در همایش ثبت یاران اداره کل ثبت احوال استان فارس اظهار داشت: تمام اعضای شورای اسلامی توسط مردم انتخاب شده که پس از گذشت 13 سال از عمر شورا شاهد خدمات مثبتی در کشور به ویژه استان فارس بوده‌ایم.
مختاری خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور تمام خدمات بر اساس آدرس پشت کد ملی انجام می‌شود.
وی از مردم استان فارس خواست که هر چه زودتر برای تغییر کد پستی و آدرس خود به اداره کل ثبت احوال مراجعه کنند.
رئیس شورای اسلامی استان فارس از تغییر کارت ملی و تبدیل آن به کارت هوشمند خبر داد و افزود: در کارت هوشمند تمام خدمات از جمله خدمات بانکی و شرکت در انتخابات قابل استفاده است.
مختاری اضافه کرد: در 30 سال گذشته تاکنون سن جامعه از جوانی به سوی میان‌سالی رفته که ثبت احوال نسبت به ثبت آمار نقش مهمی داشته است.
رئیس شورای اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: افتخار مردم ما این است که در کشوری زندگی می‌کنند که نمایندگان و ریاست جمهور را خود برمی‌گزینند.
مختاری افزود: نقش سازمان ثبت احوال در انعکاس آمار حضور مردم در انتخابات بسیار اساسی و مهم است.
معاون حقوقی سجلی اداره کل ثبت احوال استان فارس نیز در این همایش طی سخنانی گفت: تا کنون 600 نفر در خانه بهداشت، بسیج، امور عشایر و نهضت سوادآموزی با اداره کل ثبت احوال همکاری می‌کنند.
رسول ایمنی اضافه کرد: از 600 نفر که با اداره کل ثبت احوال همکاری می‌کنند، 36 نفر به عنوان ثبت‌یار نمونه انتخاب که با اهدای لوح تقدیر شدند.
وی از رتبه نخست اداره کل ثبت احوال استان فارس در ارائه آمار صحیح و به موقع از وقایع چهارگانه ولادت، فوت، ازدواج و طلاق در کشور خبر داد و گفت: این اداره کل در راستای تکریم ارباب رجوع نیز خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول