اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار اردبیل:

انتخابات میدان نمایش همبستگی ملی است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما میدان نمایش همبستگی ملی و شعور سیاسی - نظامی است.

انتخابات میدان نمایش همبستگی ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید بیله‌سوار در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: ملت ما با پشت سر گذاشتن 33 سال از حاکمیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه میدان انتخابات نشان دادند که هیچ وقت عرصه را برای جولان دادن افکار و اندیشه‌های دشمن مهیا نکرده بلکه خود بر سرنوشت‌شان نظارت و دخالت می‌کنند.
وی با بیان اینکه در صحنه انتخابات دیگر عوام فریبی و برخی القائات غلط معنا و مفهومی ندارد، بیان داشت: در نظام مردم سالاری دینی ما، مردم حرف اول و آخر را در انتخابات زده و با رای خود در حقیقت تعیین سرنوشت می‌کنند.
این مسئول به نزدیکی انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: در این دوره از انتخابات تمام مسئولان اجرایی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و اجازه ندهند در روند انتخابات خدشه و برخی سوءظن‌ها پیش آید.
وی تلاش دشمن را برای ناسالم جلوه دادن انتخابات در سال‌های مختلف یادآور شد و ابراز داشت: دشمن این بار نیز با ترفند‌های جدید اما نخ‌نما شده در اندیشه ملت ما به صحنه آمده تا شاید با برخی اقدامات خود صحنه انتخابات را صحنه ناآرام جلوه دهد که مردم با حضور خود در صحنه اجازه چنین ترفند و حیله‌گری را نمی‌دهند.
دستباز یکی از ویژگی‌های عرصه انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را حضور آگاهانه، با بصیرت و همراه با اتقان اعلام کرد و بیان داشت: در تمام صحنه‌های انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگ برنده ما حضور مردم  و حمایت آنها بوده است.
وی در ادامه سخنان خود از فرمانداران خواست با رعایت اصل بی‌طرفی و احساس تکلیف و وظیفه به مسئولیت خود عمل کرده و با در نظر گرفتن روز شمار انتخابات مجلس نهم صحنه حضور پرشور و شعور مردم را فراهم کنند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به مرزی بودن منطقه بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: این شهرستان با داشتن گمرک بین‌المللی از ظرفیت خوب توسعه اقتصادی، تجاری و صنعتی برخوردار است.
وی اضافه کرد: یکی از الگوهای توسعه همه جانبه دولت خدمتگزار توجه به مناطق محروم، دور افتاده و کمتر توسعه یافته است که در این زمینه اقدامات خوبی در دولت نهم و دهم آغاز شده و در دو سال آینده بسیاری از این ظرفیت‌سازی‌ها به نتیجه می‌رسد.
این مسئول در پایان سخنان خود اتصال راه‌آهن میانه ـ اردبیل به منطقه مغان و اتصال آن به آسیای میانه را یکی از این ظرفیت‌های ارزشمند توصیف کرد و گفت: راه‌اندازی این خط راه‌آهن می‌تواند به شکوفایی بیشتر این منطقه کمک کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول