اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز قدس؛

مسابقات فرهنگی در کیلان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کیلان گفت: همزمان با برگزاری یوم‏الله روز قدس مسابقات فرهنگی در میان شرکت‏کنندگان برگزار می‏شود.

مسابقات فرهنگی در کیلان برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی پاداشی ‌در نشست هماهنگی آیین روز قدس شهرستان دماوند که با حضور فرماندار، امام جمعه دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: برندگان این مسابقه نیز به قید قرعه به زیارت حرم ثامن‏الحجج (ع) مشرف میشوند.
وی با اشاره به برنامه‏های اجرایی روز قدس این شهر خاطرنشان کرد: علاوه بر این سایر برنامه‏های مصوب در این شهر با حضور اعضای شورای اسلامی مناطق روستایی اطراف نیز اجرایی می‏شود.
پاداشی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس شهر کیلان گفت: مسیرهای راهپیمایی روز قدس شهر کیلان مشخص شده و مراسم از ساعت 11 آغاز می‎‏شود.
عضو شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: همچنین دیگر نکات حائز اهمیت نظیر پاکیزگی مسیر راهپیمایی، نصب بنرهای دعوت از مردم، آذین‏بندی شهر و به آتش کشیدن آدمک‏های سران استکبار نیز در برنامه‏های روز قدس سال جاری شهر کیلان گنجانده شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: این اداره نیز همچون سال‏های گذشته نسبت به ایجاد ایستگاه‏های فرهنگی اقدامات لازم را اجرایی خواهد ساخت.
رمضان بصیرت ادامه داد: تمام این اقدامات در صورت مشخص شدن اماکن برپایی این ایستگاه‏های فرهنگی ساعاتی پیش از آغاز مراسم انجام می‏شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول