اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) خبر داد:

روایت مطلع عشق برای خانواده بزرگ سپاه

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از روایت کتاب مطلع عشق برای خانواده بزرگ سپاه خبر داد.

روایت مطلع عشق برای خانواده بزرگ سپاه
حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای حماسه‌ساز جنگ گفت: اکنون جنگ به پایان رسیده است اما رسالت سپاه هنوز بر دوش دلاورمردان این نهاد سنگینی می‌کند و فرماندهان از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا اهداف مقدس‌شان را در راستای فرمان تاریخی امام خمینی (ره) به اجرا درآورند و این اهداف در مناسبت‌های خاصی چون هفته دفاع مقدس پر رنگ‌تر از ایام دیگر سال جلوه می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: امروز فعالیت سپاه فقط به آموزش نظامی و برگزاری برنامه برای نیروهای رسمی و غیر رسمی خلاصه نمی‌شود بلکه دایره فعالیت این نهاد گسترش یافته است و ما بر این باور هستیم که در صورت اطلاع‌رسانی صحیح و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هر کدام از اعضای خانواده پاسدارها و بسیجیان یکی از سربازان و مبلغان فرهنگی سپاه به شمار می‌آیند از این رو دایره برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را بسط داده‌ایم و خانواده‌های سپاهیان را نیز به عنوان اعضای ارتش 20 میلیونی به مشارکت و همکاری دعوت کرده‌ایم.
وی در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید نوک پیکان‌های دشمنان به سوی ایران نشانه رفته است و دریچه‌های مجازی ورود و هجوم فرهنگی آنها از طریق ماهواره و اینترنت باز است و ما بنا به نیاز جامعه قادر به قطع ارتباطات بین‌المللی مجازی نیستیم اما می‌توانیم با چنگ زدن به ریسمان الهی این ارتباطات را تنگ‌تر کنیم و اثرات مخرب نفوذ دشمنان را با ترویج مباحث فرهنگی و مذهبی بی‌اثر کنیم بنابراین نخستین برنامه نمایندگی ولی‌فقیه برپایی محافل انس با قران و جلسات مستمر قرآنی برای خانوده‌های معظم سپاهیان و بسیجیان است که خوشبختانه تاکنون با استقبال چشمگیری همراه بوده است. علاوه بر آن برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و گردهمایی‌های فرهنگی نیز در راستای بصیرت‌افزایی خانواده‌ها مثمرثمر واقع شده است که پیگیری و استقبال خانواده‌ها و بسیجیان ما در استمرار این جلسات ترغیب کرده است.
حجت‌الاسلام فخری معتقد است: خانواده نخستین نهادی است که شخصیت اجتماعی فرد در آن شکل می‌گیرد بنابراین برنامه‌های سپاه سیدالشهدا (ع) به گونه‌ای طراحی شده است که از ابتدا از طریق خانواده الگوهای صحیحی را به مخاطبان خود ارائه دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان تصریح کرد: در همین راستا کتاب‌های «مطلع عشق» که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است در گردهمایی‌های خانوادگی سپاه بین آنها توزیع شده است تا مطالب کتاب رهنمودی برای تربیت خانواده بزرگ جامعه باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول