اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی پلدختر:

مشکل روستای سراب حمام پلدختر باید حل شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی پلدختر گفت: مسئولان مربوطه مشکل روستای سراب حمام پلدختر را حل کنند.

مشکل روستای سراب حمام پلدختر باید حل شود
اصغر قهرمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: ضمن تشکر از خدمات شرکت گاز و آب و فاضلاب در روستای سراب حمام بخش مرکزی پلدختر علی‌رغم تذکرات حضوری و شفاهی به مدیریت این ادارات در شهرستان و مدیران کل شرکت گاز متأسفانه برنامه‌ای برای ترمیم کنده‌کاری‌ها ناشی از حفر کانال و جمع‌آوری نخاله‌های بجا مانده نداشته است که این موضوع مشکلات بهداشتی را در پی‌داشته و رفت و آمد اهالی را در سطح روستا با مشکلاتی عدیده‌ای مواجه ساخته است.
وی گفت: با وزش یک نسیم ملایم گرد و غبار ناشی از نخاله‌های رها شده در سطح روستا وارد منازل مردم شده و اعتراضات مکرر مردم روستا را به بخشداری و شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب را به دنبال داشته است.
قهرمانی تصریح کرد: بارها ادارات مربوطه قول ترمیم کنده‌کاری و جمع‌آوری نخاله‌ها را داده‌اند، اما متأسفانه تاکنون اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است و اهالی روستا با این مشکلات مواجه هستند.
وی گفت: در بسیاری از خیابان‌ها و معابر روستا رفت و آمد وسایل نقلیه به سختی صورت می‌گیرد که این امر نیز نارضایتی مردم روستا را بارها به دنبال داشته است.
بخشدار مرکزی پلدختر ضمن ابراز گلایه از مدیران آب و فاضلاب و شرکت گاز شهرستان تسریع در ترمیم کنده‌کاری‌های ایجاد شده و رفع مشکلات مبتلا به روستای سراب حمام را خواستار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول