اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی آتش‌نشانی؛

مانور 125 در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند از اجرای مانور 125 در روز جهانی آتش‌نشانی در شهرستان بیرجند خبر داد.

مانور 125 در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی حسینی پیش از ظهر امروز در آتش‌نشانان استان اظهار داشت: در این مانور نیروهای برتر سازمانی و آتش‌نشان‌های داوطلب تجلیل می‌شوند.
وی از برپایی نمایشگاهی در مورد فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی همزمان با هفتم مهرماه نیز خبر داد و گفت: در این نمایشگاه عکس‌ها، فعالیت‌ها و نمونه تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و تجهیزات امداد و نجات و اطفاء حریق به نمایش گذاشته می‌شود.
حسینی تصریح کرد: به دلیل تعطیلی مدارس در هفتم مهر ماه زنگ ایمنی در مدارس همزمان با ششم مهرماه جاری نواخته شد؛‌کارهای انجام شده به صورت جزئی به نرم‌افزار ناجا داده می‌شود که آمار را به صورت نموداری به ما ارائه می‌دهد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند یادآور شد: با استفاده از این آمار بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزشی انجام می‌گیرد؛ این نرم‌افزار در سطح کشور طراحی شده و خراسان جنوبی در سال جاری آن را خریداری کرده است.
وی از خرید خودروی نجات و اقدامات اولیه برای خرید بالابر سازمان که نگرانی‌ عمده‌‌ای برای ساختمان‌های مرتفع شهر بود نیز خبر داد و با اشاره به ایستگاه‌های عملیاتی اذعان داشت: در سطح شهر پنج ایستگاه عملیاتی وجود دارد و سه ایستگاه نجات نیز در دست احداث است.
حسینی با اشاره به اینکه سه ایستگاه در هفته دولت کلنگ‌زنی شده، اظهار داشت: با تفاهم‌نامه بین مسکن و شهرسازی، شهرداری و سازمان آتش‌نشانی مقرر شده این سه ایستگاه در مهر شهر، شمال شهر و سایت اداری با مشارکت این سازمان‌ها احداث شود.
وی با اشاره به ایستگاه سیار خاطرنشان کرد: سه ایستگاه سیار در ساعات خالی از روز که متناسب با نیاز شهروندان، ایام خاص سال و شرایطی که باید خدمات پوششی ارائه شود نیز آماده خدمت هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول