اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قایقرانان اصفهانی در قهرمانی کاناپو پارو میزنند‌

خبرگزاری فارس: شش قایقران و مربی اصفهانی در مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور دارند.

قایقرانان اصفهانی در قهرمانی کاناپو پارو میزنند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کانوپولو از 8 مهر با حضور بیش از 90 کانوپولوکار آسیایی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود.
در این رقابت‌ها، قایقرانان اصفهانی حضور پرتعدادی دارند و در رشته کانوپولو مردان در رده بزرگسالان سید ابوذر قاضی عسگر و در رده جوانان نیما حجتی پارو می‌زنند.
در بخش بانوان نیز، شیوا مولوی‌نیا، بهنوش بختیاری و ریحانه عمرو به عنوان ورزشکار و شایسته مولوی‌نیا به عنوان مربی شرکت دارند.
همچنین الهه عمرو نیز مربیگری تیم ملی کانوپولو بانوان در رده جوانان را بر عهده داشت که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم‌های شرکت‌کننده، مسابقات بانوان در رده جوانان لغو شد.
به گزارش فارس، مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، امسال از 8 تا 10 مهر ماه به میزبانی ایران در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.
در این رقابت‌ها بیش از 90 ورزشکار در بخش بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان و جوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم‌های شرکت‌کننده ششم مهر به محل برگزاری مسابقات وارد می‌شوند و 7 مهر نیز جلسه قرعه‌کشی انجام می‌شود.
پیش از این تیم ملی بانوان بزرگسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سه دوره قهرمانی پیاپی شده و تیم ملی مردان جوان نیز دو دوره متوالی مقام اول این رقابت‌ها را به دست آورده است.
تیم ملی مردان بزرگسال ایران تاکنون در این رقابت‌ها چهار مرتبه در رتبه سوم و یک‌بار در رتبه دوم آسیا قرار گرفته است که با توجه به میزبانی ایران در این دوره مربیان، امید زیادی به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها دارند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول