اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش طرقبه شاندیز:

مهم‌ترین رمز پیروزی دشمن‌شناسی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز گفت: مهم‌ترین رمز پیروزی دشمن‌شناسی است.

مهم‌ترین رمز پیروزی دشمن‌شناسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، رمضانعلی مسعودی‌نژاد صبح امروز در جمع دانش‌آموزان مدارس این شهر، به عظمت دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در تاریخ این مرز و بوم ثبت شده و دانش آموزان باید با قرار دادن این چراغ روشن در مسیر زندگی خود از ورود به انحرافات مواظبت نمایند.
وی دوران دفاع مقدس را به دانشگاه انقلاب اسلامی تشبیه کرد و بیان داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از این دانشگاه عظیم درس‌ها آموختند.
مسعودی‌نژاد گفت: دنیای امروز باید با ورود به دانشگاه دفاع مقدس ایران اسلامی، از شجاعت، اخلاص و توکل رزمندگان درس بگیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه تصریح کرد: روزی که دشمن به ما حمله کرد تمام مردم با هم متحد شده و از مرز و بوم این کشور دفاع کردند و حتی وجبی از این خاک را به دشمن ندادند و در این راه خون‌های زیادی ریخته شد که امروز حفظ آن خون مهم‌ترین وظیفه مردم به ویژه جوانان است.
رمضانعلی مسعودی‌نژاد بیان داشت: دشمن‌شناسی یکی از ارکانی بود که رزمندگان ما آن را در اولویت کار خود قرار می‌دادند و این رمز موفقیت آن‌ها در آن شرایط سخت بود.
وی دشمن‌شناسی را مهم‌ترین عامل برتری دانست و افزود : ما نیز باید در این شرایط که شناخت دوست و دشمن کمی دشوار شده و باطن دشمن خیلی پیچیده تر از دشمن دیروز شده است دشمن خود را بشناسیم و با وی همراه نشویم.
مسعودی‌نژاد افزود: امروز مقام معظم رهبری در جمع مردم و مسئولان بیشترین توجه را به دشمن‌شناسی جلب می‌نمایند و هرگاه که از فتنه‌های دشوار سخن می‌گویند رمز پیروزی را دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی عنوان می‌نمایند.
رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه گفت: در ایام انتخابات بسیاری از افرادی که در اوایل انقلاب زحمات فراوانی کشیده بودند به دلیل اینکه دوست و دشمن را نتوانستند از هم تشخیص بدهند مردود شدند و با دشمن هم قدم شدند و از مسیر انقلاب جدا شده و به صف دشمن پیوستند.
وی ولایت‌فقیه را چراغ روشنی برای شناخت دوست و دشمن دانست و افزود: اگر در فتنه‌ها با ولایت باشیم از گزند انحرافات در امان خواهیم ماند همانطور که رزمندگان دفاع مقدس با پیروی از امام توانستند بدون هیچ‌گونه شک و تردیدی در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی نمایند و از انحرافات دوری کنند.
مسعودی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد رزمنده‌ها سبب شده بود تا برای آنها سختی معنا پیدا نکند و هیچ مانعی سبب کندی حرکت آنها نشود.
وی با بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ایستادگی رزمندگان ایرانی که حاضر بودند جان خود را فدا کنند فقط یک دلیل داشت و آن خشنودی خاطر حضرت امام (ره) بود و با یک لبخند امام، رزمندگان نیرویی عظیم در وجودشان به ثمر می‌نشست.
مسعودی‌نژاد اظهار داشت: دشمن با بهره‌گیری از جریانات انحرافی، فتنه‌ها، ناهنجاری‌های اجتماعی، سایت‌های ضدانقلابی و ماهواره‌ها درصدد مخدوش کردن وحدت ملت و کشور است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول