اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهین شهر و میمه:

جشنواره شعر کودک به میزبانی اصفهانیها برگزار میشود

خبرگزاری فارس: جشنواره شعر کودک به میزبانی اصفهانیها با دبیری مصطفی رحماندوست 18 و 19 آبان ماه در شاهین شهر برگزار می‌شود.

جشنواره شعر کودک به میزبانی اصفهانیها برگزار میشود
رسول هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری جشنواره شعر کودک با حضور شاعران بنام کشور در حوزه کودک و نوجوان در آبان ماه خبر داد.
وی در مورد برنامه‎ریزی‎های انجام در این جشنواره گفت: برنامه‎های جنبی گوناگونی در حاشیه این جشنواره  داریم و در آن از گروه‎های نمایشی استان اصفهان بهره‌مند می‌شویم.
هاشمیان در مورد موضوعات اختصاص یافته به این جشنواره اظهار کرد: جشنواره کشوری شعر کودک و خردسال در پنج بخش شامل شعر کودک و خردسال، انتخاب کتاب شعر کودک در سال 89، کودک شاعر و موضوع ویژه برگزار می‎شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهین شهر و میمه زمان برگزاری جشنواره شعر کودک را 18 و 19 آبان اعلام کرد و افزود: دبیر این جشنواره مصطفی رحماندوست است که خود شاعر نام آشنای کودکان است.
وی همچنین در مورد ویژه برنامه‌های روز دختر در این شهر بیان داشت: هم‌زمان با میلاد مسعود حضرت معصومه (س)، سازمان رفاهی دست به کاراست تا همایش بزرگ عفاف و حجاب را هفتم مهرماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار کند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول