اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

شهدا‌ به دنبال نام و نان نبودند

خبرگزاری فارس: استاندار قم شهادت را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا‌ نخبگانی بودند که خداوند متعال آنها را گلچین کرد و آنها هیچگاه به دنبال نام و نان نبودند.

شهدا‌ به دنبال نام و نان نبودند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور معاونین، مدیران و کارکنان استانداری و واحدهای تابعه در تالار معصومیه برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: بی‌تردید شهدا نه برای نام و نان و با نگاه دنیایی و نیات مادی، که برای اسلام و قرآن و تبعیت از ولایت فقیه به جبهه رفتند.
وی با بیان اینکه شهدا‌ همواره سودای شهادت در سر داشتند، گفت: شهدا‌ با درک ارزش و فضیلت شهادت، آگاهانه گام در این مسیر مقدس نهاده و خالصانه و عاشقانه، جان خویش را با معبود خود معامله کردند.
استاندار قم با اشاره به اینکه شهدا نشان دادند که خداوند گلچین و نخبه‌گزین شایسته‌ای است، افزود: شهادت توفیق ارزشمندی است که قرب به آن نیازمند لیاقت و شایستگی در پیشگاه الهی است.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استانداری قم با اهدا لوح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور تجلیل شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول