اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خبر داد:

پیشرفت 250 درصدی فعالیت‌ جهادی در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان از فعالیت 2هزار و 500 دانشجو در اردوهای جهادی این استان خبر داد و گفت: امسال فعالیت این اردوها 250 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 250 درصدی فعالیت‌ جهادی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عباس بایرامی سه‌شنبه شب در جمع مدیران و دانشجویان اردوهای جهادی این شهرستان اظهار داشت: توجه به تفکر انقلابی برای پایداری و استمرار نظام اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی، سرمایه‌گذاری برای ایجاد روحیه انقلابی و جهادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت نیروهای انقلابی ارزش‌های نظام را زنده نگه می‌دارد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان بیان داشت: در راستای تحقق دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای روحیه جهادی و انقلابی، امورات جهادی در کشور در دستور کار قرار گرفته است.
وی، خودسازی، کسب تقوا و معنویت، پرورش نیروهای و مدیران انقلابی، کمک به محرومان و مستضعفان، کمک به دولت در امر سازندگی در حوزه‌های مختلف را از اهداف برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد.
بایرامی ایجاد شور و نشاط در بین روستاییان، برقراری پل ارتباطی بین روستا و مدیران، دانشجو و روستا و دانشجو و مدیران را از دیگر اهداف اردوهای جهادی برشمرد.
وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اعتقادی در رأس عرصه‌های این دوره از اردوها قرار دارد، یادآور شد: حضور طلبه‌های جوان در بین دانشجویان در بیان نکات اعتقادی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
این مسئول، عرصه بهداشت و درمان و پزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری دامپزشکی با توجه به مستعد بودن مناطق گیلان برای پرورش دام، عرصه‌های هنری و ورزشی را جزو برنامه‌ها و عرصه‌های فعالیت اردوهای جهادی عنوان کرد.
وی، ارائه فعالیت‌های عمرانی را یکی از مهم‌ترین اقدام‌های اردوهای جهادی برشمرد و اذعان داشت: برای اجرای هرچه بهتر این عرصه از نخبه‌ترین دانشجویان سرتاسر دانشگاه‌ها دعوت می‌کنیم و در این عرصه به‌کار می‌گیریم.
بایرامی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان اردوهای جهادی در سرتاسر استان مشغول فعالیت هستند، افزود: امسال 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان به صورت مستقیم در عرصه اردوهای جهادی حضور یافتند.
وی از پیشرفت 250 درصدی فعالیت‌های اردوهای جهادی نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: با فراهم شدن امکانات این مقدار به چندین برابر افزایش می‌یابد.
مسئول حوزه بسیج دانشجویی گیلان، فرمانده سپاه قدس، استاندار، فرمانداران، بخشداران و دهیاران را از عناصر همکاری کننده در اجرای اردوهای جهادی یاد کرد.
وی از آغاز مرحله دوم اردوهای جهادی در نیمه دوم سال با رویکردی جدید خبر داد و متذکر شد: بحث مطالبه‌گری در نیمه دوم سال مورد توجه قرار می‌گیرد.
به گفته بایرامی، مباحث و مشکلاتی که از 350 روستا در اردوهای جمع‌آوری شده است طبق اولویت‌بندی به اطلاع مسئولان امر می‌رسد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول