اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم خاستگاه هنر دینی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های هنر دینی و مذهبی در قم گفت: قم به عنوان خاستگاه و پایگاه هنر دینی مطرح است.

قم خاستگاه هنر دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در دیدار مسؤلان انجمن هنرهای نمایشی استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دشمن اظهار کرد: هجمه دشمن از طریق استحاله فرهنگی جامعه، استراتژی درازمدت و هدفمندی است که سال‌ها آغاز شده و تداوم هم خواهد داشت.
وی با تاکید بر بهره‌گیری از تمام روش‌ها و ابزارهای فرهنگی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن، از هنر به عنوان بهترین و کارآمد‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم یاد کرد و افزود: هنر متعهد و اصیل، پیشگام مبارزه با تهاجم فرهنگی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور به نقش ویژه و مهم هنر تئاتر اشاره و تصریح کرد: در بین هنرهای نمایشی، هنر پایه و جذاب تئاتر، به دلیل ماهیت و ویژگی خاص آن بیش از سایر هنر‌ها تاثیر‌گذار است.
استاندار قم با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های فرهنگی هنری قم گفت: قم به عنوان خاستگاه و پایگاه هنر دینی و مذهبی مطرح بوده و هنرمندان با استعداد و برجسته‌ای در بسیاری از رشته‌ها و زمینه‌های هنری، از جمله شعر آیینی، سینما و تئاتر دینی از این خطه هنر پرور به کشور معرفی شده‌اند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های هنری استان استفاده کرد، بر لزوم تلاش و اهتمام جدی دستگاه‌های مسئول در زمینه حل مشکلات جامعه هنری و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر استان تاکید کرد.
در ابتدای این دیدار مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم، ضمن بیان مسائل و دغدغه‌ها، حمایت و توجه جدی مسؤلان در زمینه تعالی هنر در قم، خاصه هنر تئاتر دینی را خواستار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول