اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد:

مستندسازی افتخارات دفاع مقدس در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار از مستندسازی افتخارات و دستاوردهای دفاع در منطقه خبر داد.

مستندسازی افتخارات دفاع مقدس در فریدونکنار
مسلم مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: دفاع مقدس دستاوردهای بی‌شمار و غیر قابل انکاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته که مهم‌ترین آن حراست از حریم ولایت بوده است.
وی با اشاره به حمایت 40 کشور بیگانه از حزب بعث در جنگ تحمیلی و آغاز جنگی سخت علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی، تصریح کرد: برتری اعتقادی ایران در برابر برتری ادواتی دشمن تمام معادلات و تاکتیک‌های دشمنان اسلام را برهم زد و ایستادگی و رشادت مردم تکمیل کننده این پرونده بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار بیان داشت: امنیت و آسایش خود را مرهون شهدا هستیم و اقتدار نظام به ولایت‌پذیری و بصیرت مردم بستگی دارد که میتوان با این اوصاف به‌راحتی تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم و شکار نیروهای جوان انقلاب را خنثی کرد.
فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر لزوم الگوپذیری جوانان از دستاوردهای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس باید به نسل امروز منتقل شود که همین راستا در شهرستان فریدونکنار افتخار این حوزه مستندسازی شده و برنامه‌های این هفته با گستردگی کمی و کیفی اجرا میشود.
وی ادامه داد: در این زمینه کوتاهی از هیچ یک مدیران دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست و باید با بهره‌گیری از استعداد نخبگان شهرستان برای اجرا اثرگذر و هرچه بهتر برنامه‌ها تلاش کنیم.
مسلمی عنوان کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فریدونکنار با محوریت بصیرت‌افزایی نیز در کارگاه‌های آموزشی دنبال می‌شود و با فرهنگ‌سازی مناسب و ایجاد امنیت فکری و اجتماعی از شکار نخبگان جوان منطقه جلوگیری می‌کنیم.
فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان خواستار عضویت همه کارمندان و کارگران ادارات و نهادها در بسیج شد و اذعان داشت: با بهره‌گیری از معنویات ماه مبارک رمضان و همراهی روحانیت و پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه‌ریزی‌های لازم برای هفته دفاع مقدس در سطح فریدونکنار انجام می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول