اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا:

مسئولان دلبستگی‌های فامیلی و باندی را کنار نگذاشتند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: برخی مسئولان نظام دلبستگی‌های فامیلی، حزبی ‌یا باندی خود را زیر پا نگذاشتند و همین امر موجب بروز مشکلاتی شده است.

مسئولان دلبستگی‌های فامیلی و باندی را کنار نگذاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی سه‌‌شنبه شب در همایش فرهنگی سیاسی بسیج جامعه پزشکی استان همدان با تأکید بر لزوم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان راهگشای خود نکات کلیدی بزرگی را مطرح می‌کنند که می‌تواند به عنوان چراغ راه، مسیر حرکت را مشخص کند.
وی افزود: طی ارزیابی یکی از مؤسسات نظرسنجی کشور، اکثر مسئولان تنها به شنیدن خلاصه بیانات معظم له اکتفا می‌کنند در صورتی که در اغلب مواقع مدیران و مسئولان نظام، مخاطبان اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا افزود: با کمی دقت در سخنان یک ماه اخیر ایشان، متوجه ارائه راهبردها و سخنان راهگشایی خواهیم شد که تبعیت از آنان می‌تواند ما را به سوی آینده‌ای بهتر رهنمون سازد.
وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب برخورداری از واقع‌بینی را اصل و اساس حرکت در مسیر درست می‌دانند، ابراز کرد: سیاسیون و مسئولان نظام در تحلیل‌های خود باید از یک‌سونگری دوری کرده و به شدت از منفی‌نگری و مثبت‌نگری افراطی بر حذر باشند.
رستمی افزود: یکی از مزایای واقع‌بینی در آن است که از یک سو شناسایی واقعی نقاط مثبت و منفی را شاهد هستیم و از سوی دیگر در برنامه‌ریزی برای رفع نقاط منفی و معضلات پیشگام خواهیم شد.
وی با بیان اینکه واقع‌بینی در تمام سخنرانی‌های رهبر انقلاب به وضوح به چشم می‌خورد، ابراز کرد: ایشان در سخنرانی‌های اخیر خود، غلبه نظام بر انواع تهدیدها، پیشرفت‌های آن با وجود تحریم‌ها، اعتبار بین‌المللی نظام و کارآمدی آن را به عنوان نمونه‌هایی از نقاط مثبت جمهوری اسلامی مطرح کرده‌اند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا اعتماد مردم به نظام و رهبری را از دیگر نقاط مثبت و قوت نظام دانست و افزود: ممکن است مردم از عملکرد برخی مسئولان کشور ناراضی باشند اما اعتماد آنها به نظام و رهبری هیچگاه سلب نمی‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور ابراز کرد: علم‌زدایی و دین‌زدایی از سیاست‌های دشمن برای مقابله با نقاط قوت آن است که باید در این راستا مراقب و هوشیار بود.
رستمی ادامه داد: اخیراً دانشگاه شهید بهشتی به طور کامل مشمول تحریم‌های بین‌المللی شده و احتمال اینکه به زودی، دیگر دانشگاه‌های کشور نیز شامل این قضیه شوند، وجود دارد.
وی در ادامه به برخی نقاط منفی موجود در کشور از دیدگاه رهبری پرداخت و گفت: عدم عملیاتی شدن بعضی از شعارهای وعده داده شده توسط مسئولان و عدم انجام درست برخی از وظایف از نقاط ضعف است که منجر به بروز مسائلی چون اختلاس می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد:‌ برخی مسئولان نظام دلبستگی‌های فامیلی، حزبی و یا باندی خود را زیر پا نگذاشتند و همین امر موجب بروز مشکلاتی شده است.
وی توجه به اشرافی‌گری، بی‌تفاوتی نسبت به بیت‌المال، میل به رفتارهای قبیلگی در میان بعضی از مسئولان را از دیگر نقاط ضعف پیش رو دانست که باید نسبت به رفع آنها برنامه‌ریزی و اقدام شود.
رستمی در پایان سخنانش تأکید کرد: برخورداری از نگاه جبهه‌ای در مقابل دوستان و دشمنان و دوری از منیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول