اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

ابطحی در گفت‌وگو با فارس:

اصولگرایان روحیه قبیله‌گرایی نباید داشته باشند/ وحدت حداکثری الزامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینیشهر گفت ضمن انتقاد از برخی اصولگرایان که بدون اعلام برائت از فتنه خود را قیم اصولگرایان میدانند، بر لزوم وحدت حداکثری تأکید و روحیه قبیله‌گرایی را تقبیح کرد.

اصولگرایان روحیه قبیله‌گرایی نباید داشته باشند/ وحدت حداکثری الزامی است
سید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون شوراها و نماینده مردم خمینیشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن تاکید بر وحدت حداکثری در اصولگرایان اظهار داشت: در این مسئله که اصولگرایان باید در همه زمینه‌ها چه بحث قانونگذاری، چه بحث اجرای آن و چه انتخابات وحدت حداکثری داشته باشند، شکی نیست و این مسئله هم از لحاظ عقلی و هم از لحاظ شرعی یک امر مهم محسوب میشود.

وی افزود: تمام تلاش اصولگرایان باید برای این باشد که روحیه قبیله‌گرایی کنار گذاشته شود و اصولگرایان نیز با جریانات معاند به طور شفاف مرزبندی کنند.

ابطحی با تاکید بر این موضوع که اصولگرایان باید نسبت به اصول پایبندی داشته باشند و رهبر انقلاب را به عنوان فصل‌الخطاب بپذیرند، ادامه داد: برخی افراد بدون برائت جستن از جریان فتنه خود را قیم اصولگرایان میدانند.

نماینده مردم خمینیشهر گفت: بزرگان و ریش سفیدان اصولگرا باید در این عرصه ورود کنند و عناصر منحرف و حامیان فتنه را از تشکل اصولگرایی خارج کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر کسی میخواهد توبه کند باید صراحتا این موضوع را به طور رسمی اعلام کند که در این صورت همه توبه آن فرد را قبول خواهند کرد، اظهار داشت: ‌تصور من این است که با اقدامات کنونی اصولگرایان به وحدت حداکثری خواهند رسید.

ابطحی با تاکید بر اینکه افراد باید از هواهای نفسانی دوری کنند، افزود: زمانی که اصولگرایان به وحدت برسند و مرامنامه و عقاید آنها یکی شود قطعا راه نفوذ دشمن بسته میشود و در این فصا فتنه‌گران منحرفین کاری از پیش نخواهند برد.

این نماینده مجلس در پایان سخنانش تاکید کرد که اصولگرایان از حاشیه‌پرداری بپرهیزند و  افراد و گروه‌های مختلف عملکرد شفافی از خود ارائه دهند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول