اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

تدارک برنامه‌های ویژه برای تحول اداری در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: نیروی انسانی ما باید متحول شود که برنامه‌های خوبی در این راستا در استان زنجان تدارک دیده شده است.

تدارک برنامه‌های ویژه برای تحول اداری در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمد علیپور بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اشاره به پیشرفت‌های کشور ایران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: با وجود همه تحریم‌ها همچنان این مهم ادامه دارد و نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان قله‌های پیشرفت و سربلندی را یکی‌ پس از دیگری فتح می‌کند.
وی در ادامه به هدفمند‌سازی یارانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: هدفمندسازی یارانه‌ها اولین گام طرح تحول اقتصادی بود که در آذر ماه سال گذشته اجرا شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان افزود: بنگاه‌های تبلیغاتی دشمن با زمان آغاز هدفمندسازی یارانه‌ها با همه توان درصدد از بین بردن روحیه مردم و همچنین القای اشتباه بودن این مهم در سطح جامعه بودند.
وی تصریح کرد: دشمنان از روشنفکران غرب‌زده در این راستا بهره گرفتند تا فرمول‌های خود را ترویج دهند تا بتوانند در برابر این طرح نقشه شوم خود را اجرا کنند ولی مردم ایران با هوشیاری و همسویی با دولت نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.
علیپور به سهام عدالت اشاره و تصریح کرد: در 12 کشور جهان مشابه این طرح اجرا شد ولی به این گستردگی صورت نگرفت به گونه‌ای که در 9 کشور به نتیجه نرسیده و در سه کشور کم و بیش به نتایجی دست پیدا کردند ولی در کشور ما این طرح به طور کامل نتیجه داد.
وی در ادامه افزود: پیش از هدفمندی یارانه‌ها 78 درصد یارانه‌ای که دولت پرداخت می‌کرد مربوط به حامل‌های انرژی، 18 درصد هم به سهم آب و برق و تنها چهار درصد مربوط به کالاهای اساسی در کشور بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه اجرایی شدن هدفمندسازی یارانه‌ها موجب کم شدن فاصله طبقاتی است، عنوان داشت: کسانی که مصرف کمتری دارند می‌توانند پس‌انداز داشته باشند و کسانی هم که خواهان مصرف بیشتر هتسند باید بهای آن را بپردازند.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی اضافه کرد: مقام معظم رهبری با دید وسیع خود به مسائل اقتصادی حکم به جهاد اقتصادی دادند و همه مسئولان مکلف هستند که این مسئله را مد نظر قرار دهند.
علیپور افزود: ما در تحول اداری نمی‌توانیم به نتیجه برسیم مگر اینکه نیروی انسانی ما متحول شود و در زمینه اقدام لازم صورت بگیرد که برنامه‌های خوبی در این راستا در استان زنجان تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول