اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری ایلام:

کاندیداها با رویه‌های تبلیغی غلط شان خود را تنزل ندهند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: کاندیداهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی با رویه‌های تبلیغی غلط شان خود را تنزل ندهند.

کاندیداها با رویه‌های تبلیغی غلط شان خود را تنزل ندهند
یونس احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: متاسفانه در ماه‌های اخیر به رغم تذکرات جدی مسئولان ستاد انتخابات استان مبنی بر عدم ورود به فضای تبلیغاتی از سوی کاندیداهای مجلس نهم اما باز مشاهده می‌شود پاره‌ای از کاندیداهای احتمالی مجلس نهم با رویه‌های ناپسند و تکراری وارد عرصه تبلیغات انتخابات شده‌اند.
وی ادامه داد: ارسال پیامک تبریک، شب‌نشینی و ... از سوی پاره ای از کاندیداهای احتمالی مجلس نهم که حتی توسط برخی از رسانه‌های فعال و پویای استان ایلام نیز در قالب یادداشت تذکراتی ارائه شده در شان کاندیداهای مجلس نهم نیست.
این فعال سیاسی اضافه کرد: کاندیداهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی باید با تحلیل‌های قوی از مشکلات استان ایلام و برنامه‌های منسجم خود وارد این عرصه حساس شوند.
احمدی تصریح کرد: کاندیداهایی که این چنین و با ارسال تنها پیامک و مزاحمت‌های شب‌نشینی، قسم دادن افراد و بزرگان ایلام  می‌خواهند وارد مجلس شوند قطعا برنامه موفقی برای اجرا ندارند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: چه خوب است کاندیداهای محترم مجلس نهم شورای اسلامی که با این رویه وارد حوزه تبلیغات شده‌اند با ارائه رفتارهای عملی خود نحوه تبلیغات خود را به یک کارگاه آموزشی برای آیندگان تبدیل کنند.
وی ادامه داد: نحوه تبلیغات غیر مستقیم کاندیدهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که الگوی بسیاری از کاندیداهای سال‌های آتی در حوزه شورا و مجلس باشد.
این فعال سیاسی اضافه کرد: نباید با تحرکات تبلیغاتی این چنین شان مردم و دیگر کاندیداهای مجلس نهم شورای اسلامی را تنزل داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول