اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز فصل پاییز؛

نظارت بر فروشندگی‌های نفت سفید شدت گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: نظارت بر فروشندگی‌های نفت سفید با آغاز فصل پاییز توسط بازرسان این شرکت افزایش یافت.

نظارت بر فروشندگی‌های نفت سفید شدت گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس زا زاهدان به نقل از روابط عمومی منطقه نفتی زاهدان، مرتضی عابدینی اظهار داشت: شرکت به منظور توزیع مطلوب فرآورده‌ها نفتی به ویژه نفت سفید این بازرسی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: افزایش رفاه شهروندی مهم‌ترین خواست شرکت نفت منطقه زاهدان است که در این راستا اقدام‌های ارزنده درون سازمانی انجام شده است.
عابدینی ادامه داد: انجام 5 هزار و 400 نفر ساعت بازدید از فروشندگی‌های نفت سفید و مراجعه به درب منازل شهروندان توسط اعضا پایگاه بسیج منطقه به منظور بررسی عملکرد فروشندگان نفت گوشه‌هایی از این ادعا است.
وی بیان کرد: همچنین طی پنج سال گذشته به طور مرتب و منظم 13 هزار و 957 نفر ساعت بازدید از مجاری عرضه و مصرف کنندگان به منظور کنترل کیفیت و کمیت فرآورده‌های نفتی توسط تیم‌های کنترلی منطقه صورت گرفته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان افزود: انجام 5 هزار و 472 نفر ساعت بازدیدهای مشترک تیم‌های کنترلی منطقه و دستگاه‌های نظارتی استان از مجاری عرضه و مصرف کنندگان از دیگر تلاش‌های شرکت به منظور توزیع مطلوب فرآورده‌ها است.
وی تصریح کرد: این رشد بازرسی‌ها در حالی است که توزیع فرآورده‌های نفتی از 4 میلیون و 200 هزار لیتر به شش میلون و 200 هزار لیتر در روز افزایش یافت.
عابدینی یاد آور شد: افزایش عرضه گاز مایع از 224 تن به 270 تن در روز نیز از دیگر خدمات شرکت است که نیاز به نظارت و بازرسی دقیق را دو چندان می‌کند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در باره مهم‌ترین ماموریت‌های مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: مجموعه فعالیت‌هایی که در زمینه دریافت و نگهداری، نقل و انتقال، بارگیری و تخلیه، عرضه و فروش فرآورده‌های نفتی و همچنین نظارت و اجرای تمامی این مراحل و پیگیری برای تامین و توزیع مطلوب، مطمئن و پایدار فرآورده‌های مختلف نفتی در اقصی نقاط منطقه صورت می‌گیرد، از مهم‌ترین مسئولیت‌های این واحد است.
وی افزود: نگهداشت تاسیسات ذخیره‌سازی در انبارهای نفت، تهیه و تدوین تمامی روش‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط به عرضه سوخت‌های مایع در بخش‌های مختلف از دیگر ماموریت‌های این مدیریت است.
 عابدینی با اعلام اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق و انحراف فرآورده‌های نفتی از دیگر ماموریت‌های مهم این واحد در سطح منطقه زاهدان است، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دلایل قاچاق سوخت از ایران، اختلاف قیمت با کشورهای همسایه است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تجارت آسان به عنوان یکی از برنامه‌های کلان مدیریت توزیع، عرضه و مصرف فرآورده‌های مختلف نفتی یاد کرد و افزود: مطابق با این سامانه، یک ساز و کار ضابطه‌مند برای توزیع و فروش داخلی فرآورده‌های نفتی تعریف و اجرایی شد. 
عابدینی با یادآوری اینکه مطابق با این سامانه و به دنبال برآوردهای کارشناسی شده، سوخت مایع به تمامی مصرف‌کنندگان عمده و جز تخصیص و فروخته می‌شود، بیان کرد: هم اکنون به استثنای بخش حمل و نقل، تمامی مصرف‌کنندگان سوخت مایع همچون صنایع، واحدهای کشاورزی و نیروگاه‌ها از طریق سامانه الکترونیکی تجارت آسان، سوخت مایع خود را درخواست می‌کند.
وی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 45 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان‌و بلوچستان را به عهده دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول