اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده:

پروانه استاندارد چند تولیدی بتن صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده گفت: همکاری انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده با اداره کل استاندارد موجب شده تا اینکه تعداد زیادی از واحد‌ها با تغییر در سیستم تولید و رعایت استاندارد‌ها پروانه استاندارد دریافت کنند.

پروانه استاندارد چند تولیدی بتن صادر شد
علی حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت مساعدت بیشتر مسئولان به منظور ارائه تسهیلات با نرخ مناسب، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به نبود نقدینگی و پایین آمدن قدرت سرمایه‌گذاری برای تولیدکنندگان بتن، امکان نوسازی سیستم‌ها وجود ندارد.
وی ‌افزود: هدفمند شدن یارانه حامل‌های انرژی تأثیر به‌سزایی در صنعت بتن داشته که باید نسبت به اصلاح سیستم‌های تولید و توزیع به ویژه برای ناوگان حمل و پمپاژ اقداماتی انجام داد.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده، عنوان کرد: ارتباط این انجمن با بخش دولتی و خصوصی از جمله سازمان بازرگانی استان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان، سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، اداره کل کار و امور اجتماعی، سازمان صنایع و ارتباط انجمن صنفی کارفرمایان بتن آماده معادن  و خانه صنعت و معدن بسیار مطلوب است.
این مسئول گفت: در مورد همکاری‌های این انجمن تعامل بسیار نزدیکی با سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت گرفته که برای ترویج تقابل اطلاعات فنی، فرهنگ استاندارد، آگاهی مهندسان ناظر و مصرف کنندگان با سطح توان تولیدکنندگان، موجب رشد سازه‌های در حال ساخت استان شده است.
حاج‌رسولی‌ها با اشاره به همکاری این انجمن با سازمان نظام مهندسی ساختمان، متذکر شد: برگزاری سمینار‌ها و همایش‌های فنی تخصصی با کیفیت مطلوب از موارد همکاری انجمن بتن ایران با سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
وی تاکید کرد: با همکاری سازمان امور مالیاتی می‌توان به عدالت مالیاتی، ‌کاهش ضریب مالیاتی به منظور اعضاء قانونمند رسید که اگر اقداماتی در این زمینه انجام شود بسیاری از مشکلات این بخش صنعتی رفع می‌شود.
این فعال صنعتی با تاکید بر همکاری انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده با اداره‌کل استاندارد، ‌تصریح کرد: این تعامل سبب شده تا تعداد زیادی از واحد‌ها با تغییر در سیستم تولید و رعایت استاندارد‌ها پروانه استاندارد دریافت کرده که این اقدامات تغییرات زیادی را در این انجمن موجب شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول