اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

صبا صدرنشین لیگ برتر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در چهارمین بازی خانگی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک گل مقابل تیم فولاد خوزستان به برتری رسید تا در لیگ برتر صدرنشین شود.

صبا صدرنشین لیگ برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب با برگزاری شش مسابقه از هفته هشتم ادامه یافت و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فولاد خوزستان شد.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی بازی می‌کردند، در آغازین لحظات نیمه نخست بازی بهتری نسبت به فولاد خوزستان ارائه کرده و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کردند و موفق به کسب ششمین پیروزی خود در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شدند.
در این مسابقه که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود تیم فوتبال صبای قم مقابل میهمان خود فولاد خوزستان به پایان رسید.
در نیمه دوم که صبای قم بیشتر حفظ توپ کرد تا بعد از شکست دادن سه بر دو تیم مطرح تراکتور‌سازی تبریز در هفته نخست، تساوی بدون گل با سپاهان در هفته دوم، پیروزی بر راه آهن شهرری در هفته سوم، برتری سه بر صفر مقابل سایپا البرز در هفته چهارم، باخت چهار بر صفر در هفته پنجم در میهمانی شاهین بوشهر، پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در قم و برتری با همین نتیجه برابر مس سرچشمه کرمان در هفته هفتم، در هفته هشتم در خانه خود مقابل فولاد خوزستان به ششمین پیروزی خود در دیدارهای این فصل دست یافته و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
در نیمه نخست ابتدا صبای قم در ثانیه 15 توانست با پاس دقیق اکبر صادقی و فرصت‌طلبی پژمان شاهپری مهاجم اهوازی خود به گل برتری دست یافت، روی صحنه گل صبای قم شاهپری با سامان صفا در درون دروازه تیم فولاد خوزستان تک به تک شد و با حرکتی تماشایی توپ را از بالای سر صفا درون دروازه حریف قرار داد تا صبا در این دیدار با همین یک گل به برتری دست یابد.
بعد از گل صبای قم، فولادی‌ها در تلاش برای دستیابی به گل تساوی بازی هجومی ارائه کردند اما بارها موقعیت‌های تیم فولاد خوزستان را حامد لک سنگربان جوان صبای قم مهار کرد تا بدین ترتیب سه امتیاز این دیدار خانگی به صبا برسد.
فولاد خوزستان در حالی که تصور می‌کرد بعد از ناکامی در پنج هفته متوالی در هفته هشتم مقابل شاهین بوشهر می‌تواند در ادامه بازی دروازه صبای قم را باز کند، بازی بسیار خوبی ارائه کرد و در نیمه دوم دروازه تیم میزبان را توسط‌ بازیکنان سرعتی و تکنیکی خود بارها تهدید کرد اما هر بار حامد لک سنگربان صبا مقابل آنها ایستادگی کرد.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم بعد از گل باز هم سعی کردند تا بر تعداد گل‌های زده خود نیز بیفزایند با حضور غلامرضا عنایتی روی ضد حملات، بارها دست به حمله زدند و با زدن گل دوم نیز فاصله‌ای نداشتند تا اینکه این دیدار با برتری یک بر صفر صبای قم تمام شد.
تیم فوتبال صبای قم با کسب این پیروزی 19 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز جایگاه خود در جدول رده‌بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با صعود به صدر مستحکم تر کرد تا در هفته نهم در تهران به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود.
در این دیدار سهراب بختیاری‌زاده، وحید حمدی‌نژاد و کریم اسلامی از صبای قم و امید خورج، بختیار رحمانی و عبدالله کرمی از تیم فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد گرفتند، ضمن اینکه عبدالله کرمی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و محمود رفیعی داور بازی مجید جلالی سرمربی تیم فولاد را نیز از زمین بازی اخراج کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول