اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز لیگ بر‌تر کاراته از هفتم مهر ماه؛

حریفان استانداری قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مدیر تیم کاراته استانداری قم از مشخص شدن حریف و برنامه مسابقات این تیم در هفته نخست پیکارهای فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان استانداری قم مشخص شدند
محمدرضا رحیمی موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور از روز هفتم مهر ماه آغاز می‌شود و طی آن نمایندگان استان‌های مختلف در سالن شهید معتمدی تهران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، برنامه هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ بر‌تر کاراته مردان اعلام شد و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای صعود به سوپر لیگ از هفتم مهر ماه به رقابت می‌پردازند.
مدیر تیم کاراته استانداری قم افزود: پیکارهای هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر آقایان یک روز قبل از برگزاری لیگ دسته اول به انجام خواهد رسید و طی آن نمایندگان استان‌های مختلف در سالن شهید معتمدی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
وی با اشاره به برنامه رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: بر این اساس کاراته کاهای تیم آماده و قدرتمند استانداری قم در گام نخست از فصل جدید این رقابت‌ها با قرعه استراحت رو‌به‌رو شد‌ه‌اند اما در مرحله دوم رقابت سختی با حریف خود خواهند داشت.
رحیمی موحد با اشاره به رقیب کاراته‌کاهای استانداری قم در مرحله دوم هفته نخست پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، بیان کرد: در این مرحله از مسابقات تیم کاراته استانداری قم با تیم شهرداری شهر قدس پیکار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در هفته نخست که تیم کاراته استانداری قم با قرعه استراحت رو‌به‌رو شده است، در سایر رقابت‌ها تیم هیئت کاراته قزوین با امید فولاد مبارکه سپاهان مسابقه می‌دهد و تیم کاراته شهرداری شهر قدس پیش از مصاف با استانداری قم باید با تیم کاراته گیلان رقابت کند.
مدیر تیم کاراته استانداری قم ابراز کرد: همچنین در ادامه رقابت‌های مرحله نخست، کاراته‌کاهای باشگاه گاز زنجان به مصاف شهرداری تبریز می‌رود و تیم هیئت کاراته استان مرکزی برابر تیم هیئت کاراته خراسان رضوی قرار می‌گیرد.
وی به برنامه رقابت‌های مرحله دوم از هفته نخست لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور نیز اشاره‌ و بیان کرد: در این مرحله که قرعه استراحت به تیم هیئت کاراته قزوین خورده است، شهرداری شهر قدس به مصاف استانداری قم می‌رود و باشگاه گاز زنجان با امید فولاد مبارکه سپاهان رو‌به‌رو می‌شود.
رحیمی موحد عنوان کرد: در دو دیدار باقی مانده از مرحله دوم مسابقات هفته نخست تیم هیئت کاراته مرکزی به مصاف تیم هیئت کاراته گیلان می‌رود و هیئت کاراته خراسان رضوی به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.
وی تصریح کرد: نفرات تیم کاراته استانداری قم از مدت‌ها قبل زیر نظر کادر فنی خود تمرینات مختلف بدنسازی و فنی را انجام می‌دهد تا در لیگ برتر از اعتبار کاراته قم دفاع کنیم و راهی سوپر لیگ شویم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول